Gå til innhold

Alkohol tampong!


Dikky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehm ja... kan fortelle at nå når vi var i spania så drakk eg meg full annen hver dag og øl drakk jo eg hverdag anyways så begynte eg å kjenne at eg tålte mer for hver dag. Anyways meg og svogeren drev og tok en "jumper" før vi forsatte å kose oss med deilig spansk øl. Jumpstartene besto av 1liter (som vi delte i to altså 0.5L) vodka som vi styrtet i løpet av 15min så forsatta vi å drikke øl. En kveld skulle eg drikke meg drittings og eg brukte 3 styrt av en hel flaske vodka (1L) som eg brukte ca 30min på og forsatte å drikke ca 4-5halv litere øl. Fyfaen eg ble wasted!! gikk litt med noen spanske hip hopere som vi ble kjent med og da sa det BANG! så vidt eg huske ka som skjedde men eg vet at eg slo noen mur vegger for å vise de at eg driter i smerte og at eg var tøff osv.... anyways heldigvis drakk ikke svogeren så mye den dagen (har var letter full :D ) så når vi kom hjem hoppet eg i bassenget og prøvde å svømme men klarte det ikke. Svogeren måtte dra meg opp av basenget før eg druknet. helsiken. Sistet gang eg drikker på den måten igjen. Kan nesten med sikkerhet si at eg tar kem som helst her inne når det gjelder styrting av øl. hehe anywaya.... :D

Lenke til kommentar

Begynner å få flashbacks fra roskilde nå. Nå er jo du litt krafigere enn meg da, så vet ikke om det blir fair. Men jeg er blitt en satan på pils. Styrter den lynkjapt nå. Og er jo "nesten" blitt immun mot pils nå etter roskilde. Der gikk noe så inni ****** mye øl. Og shotter.

Lenke til kommentar
Begynner å få flashbacks fra roskilde nå. Nå er jo du litt krafigere enn meg da, så vet ikke om det blir fair. Men jeg er blitt en satan på pils. Styrter den lynkjapt nå. Og er jo "nesten" blitt immun mot pils nå etter roskilde. Der gikk noe så inni ****** mye øl. Og shotter.

 

 

Heh, man levde jo omtrent på pils dah :o

 

Men hadde bare ett par stykk innabords på avslitningskonserten til Björk.. Fyf*en for en konsert :woot:

Lenke til kommentar
Begynner å få flashbacks fra roskilde nå. Nå er jo du litt krafigere enn meg da, så vet ikke om det blir fair. Men jeg er blitt en satan på pils. Styrter den lynkjapt nå. Og er jo "nesten" blitt immun mot pils nå etter roskilde. Der gikk noe så inni ****** mye øl. Og shotter.

 

 

Heh, man levde jo omtrent på pils dah :o

 

Men hadde bare ett par stykk innabords på avslitningskonserten til Björk.. Fyf*en for en konsert :woot:

Nåh. Jeg skippen den glatt siden jeg HATER Bjørk. Jeg tok heller å pakket sammen teltet og ringte hotellet hjemme for å få de til å ordne rom på flyplasshotellet. Kongerom til 3 for kun 350 kroner :D Men det var fyll i 10 dager uten stopp

Lenke til kommentar

når man har den i rassa.... for da går alkoholen rett inn i blodårene, så da nytter det ikke med pumping....

hvis du er døden nær etter å ha prøvd det, og havner på sykehuset, så er det visst ikke så veldig mye de kan gjøre der heller.... :-?

 

Har dere sett han på Jackass som tar sprit intravenøst? Han blir sykt full. Sikkert ikke langt fra kritisk alkoholnivå....

Lenke til kommentar
OK, vi kan godt ta en konk. om å styrte mest mulig (marathon).... (bare jeg får spise en solid middag først)

 

Da regner jeg med du bruker sugerør trikset. Jeg drikker ikke øl personlig men syns det er imponerende når flk drikker en brun hansa på under 5sek.

 

Personlig drikker jeg vodka, helst Hammer eller Amundsen.

Går som reglen en helflaske på en standard lørdag. Men da begynner forspielet kl 1600 og byen blir Bergen i ca 24 tiden. Leggetid er i ti tiden en eller annengang.

Lenke til kommentar

Hmm...

 

Sist bøttet jeg ned en halv liter sprit før folk begynte å tvinge på meg Tequila shots. Jeg ble båret i seng ca. kl. 7 om morgenen, men det husker ikke jeg.

 

Om sprit inn andre veier enn munnen: Navle og armhule funker ikke (for meg iaff.), og toeren er reservert for utgående trafikk. Det eneste gjennomførbare måtte være bloddoping med vodka... :-?

Lenke til kommentar
starter alltid pent, men går ofte dårlig utover kvelden hvis det ikke skejr no gøy. Da blir det bare litt til, også litt til. Og der var gulvet ja, fliser er mykt og godt, tror jeg legger meg her jeg

 

Er ufattelig teit med folk som drikker til dei spyr eller svimer av e.l. :woot:

 

Det har jeg faktisk gjort kun en gang i løpet av hele mitt liv. Misslykket forsøk på sugerørtriks og chillout. Tenkte ikke på at det ikek var så lurt 10 minutter etter en stor kebab :p Sprit smaker forresten svært ofte vondt med mindre det er blandet bra. Bedre å drikke øl, det er digg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...