Lufen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Problemet med alkoholforgiftning er at det ikke finnes noen motgift, eneste som hjelper til en viss grad er spying. eller kaste seg ned på gresset og se på stjernene og går rundt deg, som ender opp med at du sovner... ( snakker av erfaring da jeg bodde i arendal ) ... eller en ting som er bedre er jo å ikke bli alkohol forgiftet i det hele tatt da Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 eller en ting som er bedre er jo å ikke bli alkohol forgiftet i det hele tatt da Kjip du er da.. Hvem religion er du med på a ?? :o Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 eller kaste seg ned på gresset og se på stjernene og går rundt deg, som ender opp med at du sovner... ( snakker av erfaring da jeg bodde i arendal ) ... Jo, fin måte å sovne stille inn på. Men tilbake til topic, hva er vitsen med en tampong i eksosen? Da er det jaggu bedre med ei sprøyte, og ja jeg mener det seriøst... Nå Wabby blir du med på å skyte alkohol? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 sprøyte tingen er god, de gjorde det på jack ass! tok vodka intravenøs! men så er det litt ille å spryøte inn sprit i blodet da, lurer på om det svir egentlig... kommer nok til å svi om du bommer på blodåra iallefall... har prøvd å helle sprit i navelen, men det var ingen suksess... tok så innmari lang tid! så jeg drakk heller resten på normalt vis... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Nå Wabby blir du med på å skyte alkohol? Jupp... men bare MY WAY.... 1 stk shotglass ( gallianotype ) 2/4 Jägermaister 1/4 Samboka 1/4 Vodka 10 dråper tabasco Jeg har klart 13 stk... da var det natta for meg ... Gikk som et skudd i hue. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Min rekord er ei helflaske Tequila på 3,5 timer, greide faktisk å sykle etterpå, men var fa€n så full... Å legge seg er det værste med særdeles oppadstigende rus, går greit så lenge du ikke snur på hode... Skal man skyte må det bli 96% og sukkerlake RIP: Det som er farlig med å skyte alkohol er at hvis OD så lever du opp til ditt nick. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Tequila kan jeg ikke mere.... Hadde to helflasker på en helg... etter dette kan jeg spy av lukta... Ene gangen så satt jeg i byen etter en helflaske noe groggy... Satt på en benk, så at hun på andresiden spydde... og da klarte ikke å holde meg.. joinet og spøy som en elg... Så kom Thomas Politi ( en aspirant jeg kjenner ) , skaffet meg en taxi og kjørte meg hjem. Dagen der på har jeg ikke ord på.... :oops: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 eller en ting som er bedre er jo å ikke bli alkohol forgiftet i det hele tatt da Kjip du er da.. Hvem religion er du med på a ?? :o jeg er ikke med på noe religion, tror ikke og bryr meg ikke Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Når du skal smile og er så full og kvalm at du bare sikler, da vet du at du er sjarmerende... (har forresten aldri fått napp i den tilstanden...) Da er det bedre med en mer lur variant... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Når du skal smile og er så full og kvalm at du bare sikler, da vet du at du er sjarmerende... (har forresten aldri fått napp i den tilstanden...) Da er det bedre med en mer lur variant... Da har jeg slått deg... Ble sjekkt opp av denne damen under da jeg lå å spøy på dass... Vi rota viss og slik iflg andre etterpå... jeg husker desverre ikke dette... Senere hadde jeg prøvd å selge bilen min til en taxi sjofør... da han ville kjøpe den så ville jeg ikke selge den... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Er man for full er hverken potensen og lysten særlig standhaftig, det er vel det som kalles å rote Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Er man for full er hverken potensen og lysten særlig standhaftig, det er vel det som kalles å rote Sant... Trur ikke jeg tenkte så langt den dagen der.. gikk å la meg i halv annen time før vi dro til byen.. Trur det var lurt, for etter jeg voknet så husker jeg resten av kvelden.. Men har faktisk aldri vært så full at potensen har svikta.. Men igjen, de gangene jeg har vært über drita så har jeg sikkert heller ikke vært i stand til å få lurt noen med meg inn eller å sitte oppå meg på et utested... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hehe, har noen minnner med koskenkorvaen jeg(60%), men de værste fyllene jeg har hatt er av øl! fatter det ikke, men jeg blir mye fullere og mer uggen av øl enn det jeg gjør av sprit litt ille når man begynner å gå fra shell klokka 12 og ikke kommer hjem før 5 det er en strekning på 1km og på veien hjem hadde jeg hvist møtt på noen kamerater, som senere sa at jeg gikk fram til de, så litt på de - sugla. og så gikk igjen men hva mener dere med en "helflaske"? 1liter? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hæ? øl inneholder humle som er sovemedisin :o Numero uno er Gin Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hæ? øl inneholder humle som er sovemedisin :o Numero uno er Gin Kansje det virker motsatt på enkelte... Men da stakk jeg.. ut å hente dama... snakks imorra.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 helflaske var sist jeg sjekket 0,75 liter. Bah har aldri vært så drita som da jeg drakk 3,5dl 96%. Prøvde å bake en snus, noe som gikk til h...., så da skyllte jeg munnen med ren 96, ifølge kompiser sa jeg at det ikke svei. Var faktisk ok dagen derpå, noe groggy seff, men ellers ok.... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 neida, number one er VODKA! det kan blandes og bli til alt fra tyrker til congac! men nuh stakk jeg til min far... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Prøv Plymouth og Tonic, 7up elns, den ginen er smooth... Mye bedre og billigere enn rusbrus... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Drikk øl hvis du har lyst til å være litt tilstede, dra på med sprit (bland sterkere og sterkere til det blir rent) hvis du har behov for å bli sanseløst drita Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Nei nei og atter nei. Drikk sprit... men bare ei halvflaske saaakte og så hvis det er behov for det noen bayere. Rusen av sprit er mye bedre enn øl, men hvis man ikke klarer å begrense seg så... Sammenligning: røyke marokk i bøtte vs. en liten piff gress. But that's my opinion... but remember i'm experienced... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå