Dikky Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Bare en liten sak jeg lurte på .. Blir jenter fulle av å bruke tamponger dynket i alkohol? Hva hvis man bruker tampong i 2'ern? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 bla bla...lurte på .. bla bla bla.. Hva hvis man bruker tampong i 2'ern? bla bla bla... Men kjære Dikky d er jo bare å prøve d da Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Både gutter og jenter kan bli fulle av tampong fest Bare putte tampongen å tvååan... Eller under armen, noe som jeg trur ville vært mere behagelig... Men du kan jo bare teste å gi oss tilbakemeldinger ! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Så vidt jeg vet så er det ganske farlig å bruke spritdynkede tamponger, både under armen, i ræva og i vagina. er visst folk som har dødd av det. Slikt lært dere vel på konfirmasjonen? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Litt svinn må man regne med Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hehe.. bare prøv dere men ikek skyld på meg.... hvis der dør... det er faktisk livsfarlig.... man blir livsfarlig full... ivertfall når man har den i rassa.... for da går alkoholen rett inn i blodårene, så da nytter det ikke med pumping.... hvis du er døden nær etter å ha prøvd det, og havner på sykehuset, så er det visst ikke så veldig mye de kan gjøre der heller.... :-? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Eller under armen, noe som jeg trur ville vært mere behagelig... Funker ikke ikke at jeg har prøvd, men noen jeg kjenner lurte ei fjortistøs til å gjøre det! lol Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Bare en liten sak jeg lurte på .. Blir jenter fulle av å bruke tamponger dynket i alkohol? Hva hvis man bruker tampong i 2'ern? Takk for alle svar! syke gutt....! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Trur dikky har problemer med damer... Får han ikke sjenket dem så skal han kneble dem og putte tamponger med sprit i hue og ræva på dem slik at dem blir drita... Og p.u.l.e vettet ut av dem... min teori... Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Tralalalala... min teori... i 2`that! :hirr: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Trur dikky har problemer med damer... Får han ikke sjenket dem så skal han kneble dem og putte tamponger med sprit i hue og ræva på dem slik at dem blir drita... Og p.u.l.e vettet ut av dem... min teori... ØYH! For ******! Drit i å tenk så næsty om meg da! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 ØYH! For kjøss! Drit i å tenk så næsty om meg da! ja, hvorfor ellers spørr du kun spesifikt om jenter blir fulle på tamponger med sprit ? Er alltid en baktanke... Du er jo gutt, og du har jo dine behov! Støtter deg for dine behov for sex.. er helt normalt... *klappe på* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Husker at for noen år siden kom det en advarsel om den "nye" trenden der kjerringer gjorde dette tampong/alkohol trikset men så var det en dødsfall eller to som fikk en rask stopper på dette her. Alkohol skal drikkes og nytes Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Litt svinn må man regne med Lenke til kommentar
do'h Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 alkohol skal rett in i åra Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 alkohol skal rett in i åra Hvor er sjarmen henn i det da? Må jo ta deg litt tid til å bli full da, bare merke at du blir fullere å fullere. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Litt svinn må man regne med Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Problemet med alkoholforgiftning er at det ikke finnes noen motgift, eneste som hjelper til en viss grad er spying. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Problemet med alkoholforgiftning er at det ikke finnes noen motgift, eneste som hjelper til en viss grad er spying. eller kaste seg ned på gresset og se på stjernene og går rundt deg, som ender opp med at du sovner... ( snakker av erfaring da jeg bodde i arendal ) ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå