Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et veldig flott bilde av Tjelden, Terje - med meget gode farger og kontraster samt god skarphet og gode detaljer på fuglen ! :)

Det lave perspektivet du har valgt er ypperlig !

 

Av RGB-fargene så er det nok blå som er den som først avslører evt. digital støy og ved 100% visning så ser jeg at en støyreduksjon av himmelen kunne vært på sin plass :)

Lenke til kommentar

Dette er et veldig flott bilde av Tjelden, Terje - med meget gode farger og kontraster samt god skarphet og gode detaljer på fuglen ! :)Det lave perspektivet du har valgt er ypperlig !Av RGB-fargene så er det nok blå som er den som først avslører evt. digital støy og ved 100% visning så ser jeg at en støyreduksjon av himmelen kunne vært på sin plass :)

 

Tusen takk Birger, kan lite om støyreduksjon..hvis du kan lære meg noe, er jeg meget takknemlig :-)

Lenke til kommentar

Tusen takk Birger, kan lite om støyreduksjon..hvis du kan lære meg noe, er jeg meget takknemlig :-)

Dette med støy er ganske så omfattende og jeg tror nok du finner lettere fram til hvordan du kan unngå eller redusere dette ved å lese om det på nettet.

Om du har ett eller annet bildebehandlingsprogram så finnes det kanskje muligheter der til å redusere støyen.

Kanskje kan du finne teori om dette i forumet om du søker på støy/støyredusering :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...