Terje Solfugl Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Tjeld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Dette er et veldig flott bilde av Tjelden, Terje - med meget gode farger og kontraster samt god skarphet og gode detaljer på fuglen ! Det lave perspektivet du har valgt er ypperlig ! Av RGB-fargene så er det nok blå som er den som først avslører evt. digital støy og ved 100% visning så ser jeg at en støyreduksjon av himmelen kunne vært på sin plass Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Dette er et veldig flott bilde av Tjelden, Terje - med meget gode farger og kontraster samt god skarphet og gode detaljer på fuglen ! :)Det lave perspektivet du har valgt er ypperlig !Av RGB-fargene så er det nok blå som er den som først avslører evt. digital støy og ved 100% visning så ser jeg at en støyreduksjon av himmelen kunne vært på sin plass Tusen takk Birger, kan lite om støyreduksjon..hvis du kan lære meg noe, er jeg meget takknemlig :-) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Tusen takk Birger, kan lite om støyreduksjon..hvis du kan lære meg noe, er jeg meget takknemlig :-) Dette med støy er ganske så omfattende og jeg tror nok du finner lettere fram til hvordan du kan unngå eller redusere dette ved å lese om det på nettet.Om du har ett eller annet bildebehandlingsprogram så finnes det kanskje muligheter der til å redusere støyen. Kanskje kan du finne teori om dette i forumet om du søker på støy/støyredusering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg