Gå til innhold

[Løst] Lumia 920 @ Android?

Anbefalte innlegg

Nå skal det sies at Spotify for WP 8 er fortsatt i BETA (som nevnt tidligere!)

Og dette er ikke operativsystemet sin feil, det er mer leverandøren som ikke tar wp på alvor.

De kom aldri med egen app for WP7/7.5 dette måtte MS stå for selv, og det forundrer meg ikke om MS gav deres versjon til Spotify for å få litt fortgang, men Spotify ser ikke nok potensial i WP til att de prioriterer dette. Uheldigvis!

Så folkens, Spotify ligger i BETA, og beta er ikke ment på noen som helst måte å være bug fri! Er derfor det heter beta vil nå jeg si. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den mangler nesten alt av apper(...)

Ja det er dette som er noe av problemet med min spotify også. Så de som sier de aldri har hatt problemer med spotify tror jeg ikke bruker spotify offline eller ljuger.

(...) Skydrive er også ganske håpløst imo. Ikke automatisk upload av bilder, wtf...

SkyDrive støtter automatisk opplastning av bilder. Av topp apps til Android/iOS finnes det offisielle eller alternativer til så og si alle utenom snapchat. Uten å høres for mye ut som en W fanboy må jeg si det virker som om du ikke har satt deg særlig inn i telefonen, så du bør være var med å anklage andre for å lyve.

Forøvrig mindre problemer med Spotify på WPen min enn på Androiden. På Androiden krasjet den på halvparten av lokale sanger. Verste som har skjedd meg på WP er at Spotify pauser noen ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...