burger1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Nå skal det sies at Spotify for WP 8 er fortsatt i BETA (som nevnt tidligere!) Og dette er ikke operativsystemet sin feil, det er mer leverandøren som ikke tar wp på alvor. De kom aldri med egen app for WP7/7.5 dette måtte MS stå for selv, og det forundrer meg ikke om MS gav deres versjon til Spotify for å få litt fortgang, men Spotify ser ikke nok potensial i WP til att de prioriterer dette. Uheldigvis! Så folkens, Spotify ligger i BETA, og beta er ikke ment på noen som helst måte å være bug fri! Er derfor det heter beta vil nå jeg si. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Navn: Spotify App version: 2.0 Hvor står det at dette er en beta? Kommet ikke fram av navnet eller noen plass i appen. Lenke til kommentar
burger1 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Nei si det! https://www.spotify....2013/02/07/wp8/ Here’s some great news for all Windows Phone 8 users. Our new Windows Phone 8 app launches in beta today! Kan ikke huske å ha oppdatert Spotifyen min siden denne dagen. Men rett meg gjerne om jeg tar feil Endret 24. april 2013 av burger1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Den mangler nesten alt av apper(...) Ja det er dette som er noe av problemet med min spotify også. Så de som sier de aldri har hatt problemer med spotify tror jeg ikke bruker spotify offline eller ljuger. (...) Skydrive er også ganske håpløst imo. Ikke automatisk upload av bilder, wtf... SkyDrive støtter automatisk opplastning av bilder. Av topp apps til Android/iOS finnes det offisielle eller alternativer til så og si alle utenom snapchat. Uten å høres for mye ut som en W fanboy må jeg si det virker som om du ikke har satt deg særlig inn i telefonen, så du bør være var med å anklage andre for å lyve. Forøvrig mindre problemer med Spotify på WPen min enn på Androiden. På Androiden krasjet den på halvparten av lokale sanger. Verste som har skjedd meg på WP er at Spotify pauser noen ganger. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 50% har problemer med telefonen : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1458494&pid=20458344&st=5360entry20458344https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1458494&pid=20458344&st=5360entry20458344 Men jeg var ikke ute etter en diskusjon mot fanboys. Fikk Experia V idag, så da går lumian på havet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Nei hvem vil diskutere med fanboys? 50% er nok drøyt, husk hvem som er deltakere i en slik avstemming. Selv venter jeg på nye s4 i neste uke selv. Men av andre grunner. Endret 24. april 2013 av Slai Lenke til kommentar
burger1 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Vil nå ikke si det er fanboys, fanboys kaller manglene for funksjoner. Her blir feil innrømmet, men folk sitter med godt inntrykk av os og telefonen likevel Så kall det hva du vil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå