PinkCase Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Har en slik lumia920. En mobil som snart kastes på havet uten noe anger ovenfor at jeg betalte så mye penger for den som jeg gjorde. Når jeg kjøpte en windows tlf tenkte jeg at det ga en frihet windows har, på en mobil, litt som android bare smartere. Men windows phone systemet er laget for barn og pensjonerte som aldri har brukt smart-tlf før. Men det er ikke dette som er problemet. Den mangler nesten alt av apper. Ingen har kommet med et alternativ til den UUbrukelige orginale nettleseren. Det har ikke kommet en eneste oppdatering til spotify, som klikker annenhver gang jeg åpner den. Kunne fortsatt, men dere skjønner hvor jeg vil. Er det nå eller i fremtiden mulighet for android på den? Har googlet det endel, men jeg finner ingen ting, skjønner av den grunn at det sikkert ikke er mulig. Så får det heller bli en tråd vi kan snakke dritt om Windows Phone. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Har stoore tvil.. Men Htc HD2 fikk jo faktisk en passelig brukelig Android port i sin tid, så aldri si aldri. Annbefaler at du selger den å kjøper deg en Android telefon. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg kjøpte HTC 8x samme uke som den kom ut...var dummeste kjøpet jeg har gjort på lang tid. Gikk tilbake til min nå over ett år gamle HTC Sensation nå rett etter jul. Forbanna Windows Phone 8. Har ikke orket å styre med å selge telefonen en gang, nå samler den støv med resten av mine gamle (og nå nye) HTC telefoner. (Ble skikkelig syting, men slik er det nå bare en gang ) Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Jeg kjøpte HTC 8x samme uke som den kom ut...var dummeste kjøpet jeg har gjort på lang tid. Gikk tilbake til min nå over ett år gamle HTC Sensation nå rett etter jul. Forbanna Windows Phone 8. Har ikke orket å styre med å selge telefonen en gang, nå samler den støv med resten av mine gamle (og nå nye) HTC telefoner. (Ble skikkelig syting, men slik er det nå bare en gang ) Er helt lov å syte over det her spør du meg! Godt å høre at andre er frustrert over windows phone. Da er det ikke bare jeg som er sær. Men opplever noen andre veldig mye problemer med spotify? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Synes det var mange sære her... 1 Lenke til kommentar
tkm Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Bruker spotify daglig. Null problemer 2 Lenke til kommentar
burger1 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hei, har selv hatt Lumia 920 en god stund nå, det meste fungerer steike flott. Det er kjapp og enkelt! Skal ikke si att den er 100% feil fri, for da hadde jeg løget så nesen ville blitt meget lang. Den har en tendens til å slå seg av og på, noe som inni mellom gjør att jeg mister den siste meldingen som kom rett før omstarten. Men spotify får jeg til å fungere tilfredstillende, bugs er der, men det er mer Spotify sin feil enn Windows vil jeg tro. Da appen fortsatt bare er i BETA! Og det er tragisk av Spotify, det er ikke noe Microsoft kan gjøre med. Ang andre apps så er det ikke mye jeg savner, klare meg stortsett med de som ligger på tlf. Office synkronisering med Skydrive fungerer bedre enn kniv igjennom smeltet smør! Og dette er noe som ikke er like godt integrert i Android, og Iphone, Har prøvd begge og ingen av de har holdt mål i mine øyne. Men for å ikke trekke slutning for andre så konkluderer vi dette med å si att dette er delt om uansett hva som argumenteres for og imot, det vil alltid være forskjellig smak hos ALLE! 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Virker som om du gjorde grundig research for å være 100% sikker på at wp8 var OSet for deg. Blir litt som å kjøpe en bil og klage fordi det ikke er et strykjern. 1 Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg har lumia 920 og er fornøyd. Gikk ikke inn i dette blind og trodde jeg kjøpte noe med millioner av apper tilgjengelig og helt strømlinjeformet funsjon på alt. Windoes phone 8 er jo på startstreken mens ios og android er kommet ett stykke lenger i løypa. Jeg undersøkte først om den kunne det jeg ville at den skulle kunne gjøre, og det kunne den og det gjør den helt okey. Det eneste jeg syntes den er litt dårlig på er at telefon ikke automatisk foreslår navn på folk i kontakter når jeg punscher inn på direkten etter at jeg har trykket på "telefonikon". Jeg må trykke telefonikon-->kontakter-->søk. Akkurat der syntes jeg android sin måte er litt raskere og mer smidig. Opplever ca vær tredje uke at den reboter seg selv, noe jeg syntes er lite opp mot alle merkelighetene jeg har hatt med diverse android telefoner siste årene. (bytter telefon med ett års mellomrom) 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Virker som om du gjorde grundig research for å være 100% sikker på at wp8 var OSet for deg. Blir litt som å kjøpe en bil og klage fordi det ikke er et strykjern. Du kan jo forvente at apps skal fungere feilfritt med telefonen din, men ikke at en bil skal fungere som et strykejern. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ja, men kan ikke forvente at du finner alle apps på WP som du hadde på din iphone4s eller sgs3. Du kan heller ikke tro WP er åpent som Android, bare smartere. Det er såklart dette jeg referer til, sånn siden det er det OP sier. Ikke at apps ikke fungerer. 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Har Lumia 920, jeg er svært fornøyd! Er ikke i brukerkategorien du så fint nevner, er også godt over middels teknologiinteressert. Finner de fleste applikasjoner jeg bruker daglig/ukentlig, Spotify fungerer utmerket, har forsøkt andre nettlesere enn Explorer, men den fungerer såpass bra at jeg ikke har behov for noe annet. Ingen frys, reboots, den henger seg ikke...fungerer sømløst. Enten er du uheldig, eller så er du dritt lei og vil ha noe nytt (samtidig som du forsøker å dra med deg et helt operativsystem i samme slengen). Har du problemer med telefon, så lever den der du kjøpte den eller gå for noe annet. Det hjelper iallefall ikke å spre eder og galle. 3 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 TheMoonMan: Spotify fungerer utmerket? Min Spotify har problemer med sangskipping i offline mode, den kan finne på å pause neste sang når jeg skipper, og oftere enn sannsynlighet tilsier det vil den gå fra feks sang 34 til 56 til 34 til 56 og først deretter videre, med Shuffle aktivert. Men generelt funker den finfint, det må jeg si. Er generelt veldig fornøyd med 920 selv, men så visste jeg hva jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Lumia 920 er vel ikke akkurat telefonen for hacking. Bootloader er ikke knekt og den vil vel heller ikke bli det med det første. Selg telefonen om du ikke er fornøyd. Den burde jo være en bra telefon for de som ønsker en som er enkel å bruke, med et bra kamera. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Ja, men kan ikke forvente at du finner alle apps på WP som du hadde på din iphone4s eller sgs3. Du kan heller ikke tro WP er åpent som Android, bare smartere. Det er såklart dette jeg referer til, sånn siden det er det OP sier. Ikke at apps ikke fungerer. Som jeg skrev i første post så er det ikke telefonen og selve operativsystemet som er problemet. TheMoonMan: Spotify fungerer utmerket? Min Spotify har problemer med sangskipping i offline mode, den kan finne på å pause neste sang når jeg skipper, og oftere enn sannsynlighet tilsier det vil den gå fra feks sang 34 til 56 til 34 til 56 og først deretter videre, med Shuffle aktivert. Men generelt funker den finfint, det må jeg si. Er generelt veldig fornøyd med 920 selv, men så visste jeg hva jeg kjøpte. Ja det er dette som er noe av problemet med min spotify også. Så de som sier de aldri har hatt problemer med spotify tror jeg ikke bruker spotify offline eller ljuger. Ikke forventer jeg alt av apper heller. Men de få appene som kommer til telefonen bør jo være av litt kvalitet.. Skydrive er også ganske håpløst imo. Ikke automatisk upload av bilder, wtf... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Det er automatisk upload av bilder og video fra mobilen til skydrive. Ligger nok under innstillinger på tlf. Syntes kvaliteten på apps er veldig bra til WP. Har mange små irritasjonsmomenter med WP, men kvaliteten på apps er ikke en av dem. ang. Spotify vet jeg ikke hvordan det funker på android/ios, da jeg aldri har brukt det der. Så for alt jeg vet er det et spotifyproblem? Endret 23. april 2013 av Slai 1 Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Det er automatisk upload av bilder og video fra mobilen til skydrive. Ligger nok under innstillinger på tlf. Syntes kvaliteten på apps er veldig bra til WP. Har mange små irritasjonsmomenter med WP, men kvaliteten på apps er ikke en av dem. ang. Spotify vet jeg ikke hvordan det funker på android/ios, da jeg aldri har brukt det der. Så for alt jeg vet er det et spotifyproblem? Du sier kvaliteten på apps er bra, men klager over feil med spotify,, Du vet spotify er en app? Det er absolutt ingen problemer på ios\android med spotify. Det som er greia er at spotify ikke har kommet med en eneste oppdatering. Dessuten er spotify appen til WP utrolig dårlig utført i seg selv... Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Ja det er en app. Én. Hvilke andre bra apper kan du anbefale da? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Kindle IMDb Metrotube Netflix Snes8x TVShow Twitter VBA8 vNESlight Pro Spectral Souls Great Big War Game Doom & Destiny Modern Combat 4 ilomilo Asphalt 7 Final Fantasy feks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå