firberblad Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Så skuffet over dette spillet. Leste så mye skryt om det, så jeg tenkte "endelig ett RPG -spill med dungeons og skikkelige quests"...den gang ei. En elendig main story, tonnevis med hjernedøde sidequests, elendig grafikk i forhold til dagens standard, kjedelig combat....meh. Hvor lenge har du spilt det ? Kan si mye om Dragon's dogma, men at du syns combat er kjedelig stusser jeg på. Er vel få andre spill med så mange muligheter og variasjoner med tanke på combat. Har du prøvd de ulike klassene ? Endret 28. april 2013 av firberblad Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Hvor lenge har du spilt det ? Kan si mye om Dragon's dogma, men at du syns combat er kjedelig stusser jeg på. Er vel få andre spill med så mange muligheter og variasjoner med tanke på combat. Har du prøvd de ulike klassene ? Testet det i 7 timer nå som mage. Har ikke akkurat hatt så mye variasjon i combat som denne klassen så langt i hvert fall. Endret 30. april 2013 av Borgelin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå