Xvani Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hvordan kan jeg f& en norsk T9 ordliste til min Siemens S55? (heter S56 her borte) Takk for svar! Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 du trenger norsk firmware - gå på ww.my-siemens.com, velg "S55" eller "S56" så kan du laste ned den nyeste firmware. du trenger usb-kabel! Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 FW til S56 finnes ikke på my-siemens (kun til S55 og S57). Vil ikke anbefale deg å prøve S55-fw på S56, det går neppe bra. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 FW til S56 finnes ikke på my-siemens (kun til S55 og S57). Vil ikke anbefale deg å prøve S55-fw på S56, det går neppe bra. Hva kan skje? Det er da samme telefon med forskjellig firmware? (og derfor forskjellige navn) samt at de opererer p& forskjellige frekvenser. Noen som vet hvor jeg kan finne USA firmware til S56 slik at hvis det ikke g&r med S55 Firmware s& kan jeg flashe tilbake. (eller er ikke dette & anbefale?) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 FW til S56 finnes ikke på my-siemens (kun til S55 og S57). Vil ikke anbefale deg å prøve S55-fw på S56, det går neppe bra. Hva kan skje? Det er da samme telefon med forskjellig firmware? (og derfor forskjellige navn) samt at de opererer p& forskjellige frekvenser. Noen som vet hvor jeg kan finne USA firmware til S56 slik at hvis det ikke g&r med S55 Firmware s& kan jeg flashe tilbake. (eller er ikke dette & anbefale?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå