Arodem Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Mother 3-oversetteren har et uortodoks tilbud til spillgiganten. Les hele saken Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 "Før helgen ble det kjent at rollespillinteresserte i Europa kan se frem til å spille Earthbound i løpet av året. " akkurat som vi rollespillinteresserte i Europa ikke har kunnet spillt dette spillet i årevis. har du aldri hørt om emulatorer eller kjøp fra ebay?... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ja, jeg tenker ofte det samme når jeg hører om spill som "endelig blir tilgjengelige for gamere i Europa", men jeg går utfra at de mener gjennomsnittsforbrukeren som ikke er interessert nok til å importere. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Spillet blir ikke mer spennende eller unikt fordi det ikke er lansert i Europa. Det er nok av like spesielle, spennende og unike spill å ta av uten at en trenger å lete etter emulator eller importere noe som helst. Har ingenting med å være en "gjennomsnittsforbruker", bare om å prioritere annerledes. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) For en samler er gjerne spill mer verdt å ha jo sjeldnere de er, men det er ikke noe poeng for min del. Som gammel JRPG-fan har jeg opplevd at mange av de beste titlene aldri kom til Europa; Xenogears, Suikoden 3, Lunar-spillene og flere titler i Tales-serien, for å nevne noe. Selv ikke Final Fantasy-spillene til SNES ble utgitt i Europa før etter FF7 ble en suksess. Europa var en ørken og importering var helt nødvendig. Endret 23. april 2013 av Spartapus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå