knust90 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hei! Jenta mi har bursdag neste uke, og fyller 22 år! Har vært ilag i 1 år. Hun liker friluftsliv og natur, men jeg føler hun har det meste på den fronten! Har tenkt og gi henne blomster og sjokolade, og en gave til 500-1000kr i tillegg Noen tips? Tar alle tips med stooor takk! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nøkkelring på Mulberry eller LV Anonym poster: 19e72a519b0f3911a8f64c07e035f00b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Så heldig hun er Blomster og sjokolade er romantisk, eller et gavekort på et spa. Lykke til! Anonym poster: 25921872db0c7d7149692dbeae640cb8 Lenke til kommentar
knust90 Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Er ikke noe spa rundt om her vi bor desverre.. Bor på bygda! Smykke, ring etc er ikke aktuelt, siden jeg har brent meg på den før Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Da betyr vell et spa-gavekort desto mere hvis det er noe som er utilgjengelig. Flesk på med en helgetur med spa, så blir a'gla. ^^ Lenke til kommentar
knust90 Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Ja hun hadde garantert likt det! Men må reise ca 15 mil til nærmeste spa-anlegg, så det koster desverre litt i overkant med en spa-weekend :/ Lenke til kommentar
Shortie Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) .. Endret 29. april 2017 av Shortie Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Dama mi er veldig glad i selvlagde gaver, hva med å lage en boks i hjerteform med bilder av dere på utsiden, fyll den opp med love hearts, hjertesjokolade, og kanskje et hjerteanheng eller liknende Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Blomster og sjokolade er kjempeflott, jeg tror de fleste jenter elsker å få blomster! I tillegg ønsker jeg meg dab/internett-radio til bursdagen min, kan det være noe? Er jo noe som varer som gir mye kos og glede. Ellers kan man ha gavekort på gratis ting også, feks massasje, telt-tur med hjemmelaget middag, etc. Ramme med bilde av deg/dere i, kjøpe vinflaske og nye, fine vinglass feks. Lenke til kommentar
Guilty Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hva med en fin klokke? Du sier du har brent deg på smykker/ring før men selv føler jeg at en klokke er litt annerledes. Du sier også at hun er glad i natur og friluftsliv, kanskje lag til et koselig sted i skogen, ta henne med dit og lag en middag inkludert dessert der, og om det er interessant ta med et telt så dere kan overnatte også? Andre ting som nok har blitt nevnt er massasje, ramme med bilde av dere i, vin om hun er glad i det. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Spurte ei venninne for en tid tilbake hva en sikker innertier var for henne. Hun svarte meg at en bamse med godlukten til typen var kanskje det beste hun kunne få. I tillegg til det vanlige som noen roser og sjokolade. Ellers har man jo kondomeriet som har gaver til henne som kan være ting du og får glede av. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 En god turkniv. Eller en turkopp, kan jo graveres på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå