Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Glemt en pille

Anbefalte innlegg

Jeg føler at jeg har slurvet for mye med pillene i det siste. Har ikke hatt sex på flere måndene og vurderte faktisk å slutte på dem pga slurv, og har sikkert ødelagt hormonsystemet. På torsdag glemte jeg den, og tok den derfor senere på dagen, så da tenkte jeg at det var greit. Men så klarte jeg å glemme den igjen lørdag, men fikk ikke tatt den før søndag. Og alt dette hadde jo vært helt greit så dødt som sexlivet mitt har vært i det siste, om det ikke hadde vært for at jeg endte opp med eksen natt til lørdag.

Jeg forsatte å ta som normalt i dag, men vil effekten av pillene fremdeles være i kroppen, selv om jeg har glemt en? eller har jeg ødelagt alt nå.

Anonym poster: 521a30204ee24bd4d9815165f5d169f9 Anonym poster: 521a30204ee24bd4d9815165f5d169f9

*natt til søndag Anonym poster: 521a30204ee24bd4d9815165f5d169f9

*natt til søndag Anonym poster: 521a30204ee24bd4d9815165f5d169f9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaff deg en ''dagen-derpå'' pille så kjapt som mulig. Mest sannsynlig kan det være allerede forsent, men prøv i det minste.

Forøvrig vil jeg anbefale deg å slutte med de hersens pillene som man kan glemme nå og da, og begynn på NuvaRing. Da trenger du bare å bytte/ha ringfri uke hver tredje uke og slipper å ''glemme pilla''.

Lenke til kommentar

Gjør som BuffyAnneSummers skriver. Kjæresten min gikk fra piller til Nuvaring for noen måneder siden, og hun er svært fornøyd. Det er mindre hormoner også, som kommer som en positiv ting for de som sliter med humør i ubalanse, kviseutbrudd, vektøkning osv på grunn av pilene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...