GamerStrikeHD Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Halla jeg har tenkt til å glitche på Call of Duty : Black ops Zombies men det står på Youtube After Patch hva er det?? Takk for svar :thumbup: Endret 22. april 2013 av GamerStrikeHD Lenke til kommentar
.Kim Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Patch er en oppdatering av spillet, så vis noe er "patcha" vil det normalt sett ikke gå ann lengere. Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Hvordan patcher man? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hvordan patcher man? oppdatering av spillet gjennom psn.... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Selv om jeg ikke spiller CoD.. Glitching er for idioter... Lær deg heller å spille. Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Selv om jeg ikke spiller CoD.. Glitching er for idioter... Lær deg heller å spille. DU er en idiot jeg vil for jeg er lei av å komme til lvl 100 og prøve noe nytt!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 glitcher du og blir tatt for det så blir det slutt på online spillinga(og ja det er folk som jakter på cod glitchere)... er du drita lei, skaff deg et nytt spill istede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå