Gå til innhold

Fungerer FN skikkelig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Nei, den ble ikke legitim grunnet korrupsjon i FN...

Krigen var riktig fordi Saddam Hussein holdte aldri avtalen med FN.

Krigen var ulovlig ifølge FNs regler, men det er grunnet den udemokratiske og korrupte strukturen av FN Sikkerhetsråd.

Det tyder ikke godt for deg når du sier at jeg må holde kjeft, sier at bla bla ikke er sånn og sånn, men kan ikke forklare deg på noen som helst måte hvorfor.

Jeg vet det er vanskelig å tro på noe, men ikke ha en forklaring på hvorfor det egentlig ikke er feil.

Lenke til kommentar

Krigen var ulovlig ifølge FNs regler, men det er grunnet den udemokratiske og korrupte strukturen av FN Sikkerhetsråd.

Og da er vi tilbake til saken om at du møter deg selv i døra! Du forsvarer at USA bryter med verdenssamfunnet sine regler, men du fordømmer det når palestinerne gjør det?

Ser du virkelig ikke sammengengen mellom disse to standpunktene dine?

Btw, god natt!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

USA bryter FNs regler fordi Frankrike utøver korrupt maktbruk i Sikkerhetsrådet, og fordi de vil opprettholde en resolusjon som FN har bestemt ALLE SAMMEN.

Palestinere går imot Geneva Krigs Konvensjoner for å drepe flest mulig sivile Israelere for å oppnå absolutt ingenting annet enn å drepe.

Nei da, ser ingen forskjeller der nei...

:roll:

Lenke til kommentar
HVOR SERIØST DUM GÅR DET AN Å BLI??? HØR PÅ DEG SELV DA FOR SVARTE kjøss!!!

Og nå skal jeg være barnslig!!

Det verste er at jeg sikkert får en liten ban for dette, men det måtte til!  

Hjernevasket = Seixon

Dum = Seixon

Idiot = Seixon

Blind = Seixon

Bush-rumpeslikker = Seixon

Blåst i hodet = Seixon

Noen som ser et mønster her?

Så da snakkes vi når jeg eventuellt ikke er bannet lenger eller ha måtte laget meg en ny bruker her på forumet!

pnk1.

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer.  

pnk2.

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

pnkt 11.

Om du blir utestengt, og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle kallenavnene. Punkt 12 kan bli brukt i slike tilfeller.

pnkt 12.

Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står i retningslinjene, forutsatt at tilfellet er grovt og minst to moderatorer er enige. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne.

Posten stenges pga flaming.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...