realbunny Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Joda, overreagerte kanskje litt, men syntes det var helt bak mål å spre rykter på den måten om at Komplett bøyer pinsene på hovedkort til folk som sender de inn for garantibehandling. Er det seriøst bare meg som syntes det var bak mål? Ser hvertfall slik ut, og siden flertallet er i mot meg på denne ber jeg gjerne om unnskyldning til de som ikke likte det. Jeg syntes bare det ble litt for vilt å si noe slikt på den måten han gjorde det. De er forsatt en bra bedrit som jeg nevnte, og ja noen har kanskje noen sterke meninger noen ganger og folk kan reagere på det. Men komplett er så pass stor akkurat nå at det ikke har så stor påvirkning til akkurat dette. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Komplett var mye bedre før synes jeg, da de var mindre og ikke brukte dager på å svare på epost og sende ting fra lageret. Synes å huske at prisene var litt lavere før også, ifht andre nettbutikker. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Komplett er en elendig bedrift. Jeg har ikke vært borti dårligere service og evne til å løse tvister. Endret 23. april 2013 av BadCat 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Veldig off topic, men bøyde CPU-pinner er brukerfeil, ikke produksjonsfeil (i 99,99% av tilfellene). Er det i det heletatt mulig å bøye pinnene med dagens monteringsystemer? 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Er det i det heletatt mulig å bøye pinnene med dagens monteringsystemer? Tydeligvis... Lenke til kommentar
dbass Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Er det i det heletatt mulig å bøye pinnene med dagens monteringsystemer? Etter å ha bygd omlag 2-8 maskiner om dagen i 2 år, så vil jeg si at ja, det er mulig. Er man uerfaren, rastløs eller brutal er det lettere å skade CPU-pinner. Jeg vil nevne at jeg har cirka lagd 3500 maskiner den tiden jeg jobbet, og jeg klarte å bøye pinner ca 5 av gangene. Jeg jobbet dog med det, og vet at jeg burde være forsiktig med tingene. Men jeg var heller ikke ekstra forsiktig grunnet det ikke skulle være mitt Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Har en forståelse for at de blir bøyd før montering, da de er ekstremt myke og skjøre. Dog ingen erfaringen med intel sin socket. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Er selv svært fornøyd med Komplett. Raske svar fra kundeservice, hyggelige, svært rask levering. Bestillte ny gaming skjerm og tastatur på en sen lørdag og hentet pakken i den lokale butikken på andre siden av landet to dager senere. De er ikke alltid best på pris, men de er ikke langt fra. Av og til har de også gode tilbud. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hvorfor kan ikke overskriften være "Komplett kjøper svenske Webhallen". Er alt orientert så mye rundt klikk på artikler nå om dagen at man ikke kan ha gode overskrifter lenger?Hele poenget med en artikkel i disse dager er jo å trekke trafikk, og derfor brukes det overskrifter som interesserer, ikke opplyser. Hadde de bare interessert hadde det jo vært greit, men de aller fleste overskriftene blir for dumme i forsøket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå