Gå til innhold

Spettmeis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knallbra. Men jeg lurer på hvordan du får disse fuglene til å posere. Jeg bare hører dem, men klarer ikke å finne dem.

ja det lurer jeg også på, kan se de om jeg ikke har med kamera, men har jeg det med så hører jeg de for det meste evt ser de godt gjemt så kan glemme noe bilde da :)

Lenke til kommentar

kjempeflott bilde av nøtteskrika, fått fargene frem helt nydelig. Likte dette bildet godt.

Tusen takk;)

Utrolig flotte alle tre :)

Tusen takk;)

Knallbra. Men jeg lurer på hvordan du får disse fuglene til å posere. Jeg bare hører dem, men klarer ikke å finne dem.

Tusen takk;)

Sitter i camotelt Erik,og legger ut nøtter og annet snaks Nøtteskrika går på;)

Likte alle tre, virkelig flotte, skarpe bilder med gode farger, komposisjon og bakgrunn :)

Tusen takk ;)

ja det lurer jeg også på, kan se de om jeg ikke har med kamera, men har jeg det med så hører jeg de for det meste evt ser de godt gjemt så kan glemme noe bilde da :)

Sitter i camotelt Knut,og legger ut nøtter.De får du på Kiwi..og ikke med skall på;)

Det er en ren fornøyelse å se hva du får til Jan Erik..jeg er mektig imponert :) :) :)

Å forevige fugler er noe som krever mye, du gjør det nærmest til en lek..

Tusen takk Terje. Tok en 3 uker før jeg fikk disse..så en må ha tolmodighet ja..og ett camotelt er heller ikke å forakte,samt nøtter uten skall...de får du på Kiwi;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...