Jan Erik Engan Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nøtteskrike Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Et skarpt og flott bilde med flott bokeh,flotte farger. Eg er elendig på fuglenavn men er ikke dette en nøtteskrike. :-) Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Veeldig flott dette Jan Erik!! Meget god skarpheit og eksponering. Flotte komposisjonar alle tre - flotte fargar og meget fin bakgrunn. Dette var flott:) Magnar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Et skarpt og flott bilde med flott bokeh,flotte farger. Eg er elendig på fuglenavn men er ikke dette en nøtteskrike. :-) Takker....gikk litt fort med navnene her..hehe...rettet opp;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Veeldig flott dette Jan Erik!! Meget god skarpheit og eksponering. Flotte komposisjonar alle tre - flotte fargar og meget fin bakgrunn.Dette var flott:)Magnar Tusen takk;) Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 kjempeflott bilde av nøtteskrika, fått fargene frem helt nydelig. Likte dette bildet godt. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Utrolig flotte alle tre Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Knallbra. Men jeg lurer på hvordan du får disse fuglene til å posere. Jeg bare hører dem, men klarer ikke å finne dem. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Likte alle tre, virkelig flotte, skarpe bilder med gode farger, komposisjon og bakgrunn Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Knallbra. Men jeg lurer på hvordan du får disse fuglene til å posere. Jeg bare hører dem, men klarer ikke å finne dem. ja det lurer jeg også på, kan se de om jeg ikke har med kamera, men har jeg det med så hører jeg de for det meste evt ser de godt gjemt så kan glemme noe bilde da Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Det er en ren fornøyelse å se hva du får til Jan Erik..jeg er mektig imponert :) Å forevige fugler er noe som krever mye, du gjør det nærmest til en lek.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 kjempeflott bilde av nøtteskrika, fått fargene frem helt nydelig. Likte dette bildet godt. Tusen takk;) Utrolig flotte alle tre Tusen takk;) Knallbra. Men jeg lurer på hvordan du får disse fuglene til å posere. Jeg bare hører dem, men klarer ikke å finne dem. Tusen takk;) Sitter i camotelt Erik,og legger ut nøtter og annet snaks Nøtteskrika går på Likte alle tre, virkelig flotte, skarpe bilder med gode farger, komposisjon og bakgrunn Tusen takk ja det lurer jeg også på, kan se de om jeg ikke har med kamera, men har jeg det med så hører jeg de for det meste evt ser de godt gjemt så kan glemme noe bilde da Sitter i camotelt Knut,og legger ut nøtter.De får du på Kiwi..og ikke med skall på Det er en ren fornøyelse å se hva du får til Jan Erik..jeg er mektig imponert :) Å forevige fugler er noe som krever mye, du gjør det nærmest til en lek.. Tusen takk Terje. Tok en 3 uker før jeg fikk disse..så en må ha tolmodighet ja..og ett camotelt er heller ikke å forakte,samt nøtter uten skall...de får du på Kiwi;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg