Mr_Sunde Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Gratulerer med dagen HW. Husker ikke når jeg begynte å henge her, men vart forum medlem i 2002. 2 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Gratulerer med dagen! 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Savner overklokking.no 3 Lenke til kommentar
pskard Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Savner overklokking.no Mimre: PII 333 @ 515 Mhz... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Gratulerer, har vel fulgt dere tilnærmet daglig siden 99 Håper dere henger med i mange år fremover Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 <3 Feirer selv 10 år på dette forumet om tre dager! Tiden flyr! 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Dere hadde ikke vært det samme uten det supre forumet. Gratulerer med dagen! 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Gratulere. hadde man bare visst hvor mange timer man har brukt på disse nettsidene 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Gratulerer med dagen 1 Lenke til kommentar
R_N Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Dette må jo feires med nye Hardware T-skjorter. Jeg har slitt ut mine gamle, så nå synes jeg at dere kan komme med en ny jubileums-T-skjorte. Jeg bestiller herved 2 stk. 3 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Synd sida var så mykje bedre før. Før det blei penge maskin ut av det. Da hadde eg den som start side. Er ikkje slik lengre. Gratulerer foresten. Lenke til kommentar
Felnor Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Tiden flyr! Jeg mekka min første stasjonære PC med hjelp fra Hardware gutta på en slik møtekveld beskrevet ovenfor! Celeron 300 overklokka til 366... Good Times! Hardware.no 4eva!!! Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Gratulerer med dagen! Mye godt stoff gjennom mange år. Har vel fulgt dere fra rund år 2000. Lenke til kommentar
SpexWave Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Gratulerer med dagen Hardware.no Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Grattis Bra sider og ikke minst supert forum. Kunnskapen man finner her har vært til uvurderlig hjelp ifm bygging av pc samt software-relaterte problemer. Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Gratulerer! Endret 22. april 2013 av Exodai Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Jeg synes ikke dette er noe å feire. Er jeg den eneste som ønsker et nettsted om maskinvare med tilbehør og ikke en tabloidavis? "Tabloidaviser har ord på seg for å legga vekt på sensasjonelle oppslag og overfladisk stoff." At Hardware.no mangler konkurranse gjør det ikke til et godt nettsted. Med stadig fallende kvalitet på artiklene, burde HW.no stanse mens leken er god. Det er antakelig kommet til en del nye brukere som for alt jeg vet er kjempefornøyd med dagens tistand, men slik jeg ser det utnytter nettverkets eiere godtroende brukere som i utgangspunktet var her av helt andre årsaker enn hva nettverket står for i dag. Jeg håper at noen mer seriøse kommer på banen og lar denne gjengen få jobbe for sine klikk. Kloke hoder på forumet burde fatte at de kun er med på å generere innhold og klikk til andres kommersielle gevinst. Jeg savner et nettsted av og for brukere og helt uten kommersielle interesser. Det er mange der ute som vederlagsfritt ut av ren goodwill og samholdets interesse kunne skrive langt bedre artikler enn denne reklameoverfylte, klikkbaserte, brukerutnyttende smørja av et nettsted har gjort de siste 6 årene. Mange brukere har privat mer interressant maskinvare å skrive om enn dette sirkuset som synes det er en god idé å skrive om ketchup som erstatning for termisk pasta og at de har ødelagt nok en prosessor i forsøk på fjerning av varmesprederen. "På den tiden hadde vi verken kontorer eller inntekter. Alt var basert på dugnadsånden, og samarbeidet gikk over IRC og e-post. Noen ganger i året samlet vi oss for arbeidshelger, der arbeidsdagen gjerne ble avsluttet med pizza, øl og noen runder Unreal Tournament." Temmelig lettfattelig å forstå hvorfor det har gått galt. Folk må begynne å gjøre hva som er riktig, ikke hva som er kommersielt gunstig. Endret 22. april 2013 av BadCat 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå