Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Macbook Pro 85-90C CPU temp.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten load må det være en feil. Husker jeg leste en artikkel om en som stekte egg på undersiden av Macbook pro'en sin, men det er sannsynligvis en eldre modell enn den du har. Så høye temperaturer uten belastning høres ut som den er moden for en tur på verksted.

Endret av tole
Lenke til kommentar

Uten load må det være en feil. Husker jeg leste en artikkel om en som stekte egg på undersiden av Macbook pro'en sin, men det er sannsynligvis en eldre modell enn den du har. Så høye temperaturer uten belastning høres ut som den er moden for en tur på verksted.

Ja, min er en late 2012, altså den nyeste modellen. Under 10 mnd gammel. Den er så varm at det gjør nesten vondt å holde hendene på den.

Lenke til kommentar

Ja, min er en late 2012, altså den nyeste modellen. Under 10 mnd gammel. Den er så varm at det gjør nesten vondt å holde hendene på den.

Da vil jeg tippe yttertemperaturen ligger på minst 60-65 grader som går opp mot smerteterskelen. Aluminiumsramma er rimelig god på fordele varmen.

Lenke til kommentar

Da vil jeg tippe yttertemperaturen ligger på minst 60-65 grader som går opp mot smerteterskelen. Aluminiumsramma er rimelig god på fordele varmen.

Har sjekket temperaturen med Temperatur Monitor. Ligger på 85-90 grader på alle kjernene.

Det høres egentlig litt ut som en dårlig CPU. Eller så har vifta gått. Lager den viftelyder? Kan den ha fylt seg med støv på den korte tiden?

Tror ikke den har fylt seg med støv. Men det som plager meg er at GPU-en også holder helt astronomiske verdier.

Tror jeg bare skal levere den inn på eplehuset. Det er jo en garantisak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...