Joachim_F Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Det er ikke riktig at innovasjon betyr dårlige salgstall, mener Quantic Dream-sjef. Les hele saken Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Han har faktisk et godt poeng. Spillmetthet er noe mange føler på tror jeg, og drøssevis av FPS- og sportsspill med lite innovasjoner bryter ned spillinteressen vår sakte, men sikkert. Ikke misforstå, spilling er en milliardbransje. Men hvis bransjen ønsker å beholde de av oss som har vært med i gamet en stund, så må det tilbys noe nytt og spennende innimellom. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 knakende bra spill det her Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 David Cage har et solid godt poeng. Jeg trenger mer slike spill som tør å ta sjanser, ikke bare kjøre safe hele tiden som maaange spillserier gjør nå til dags Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Jeg sovna av heavy rain jeg kontrollene var søppel. PS: Navnet var bedre nå din zombie ting..... Endret 22. april 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå