Kurt Lekanger Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jawbone Up passer på at du får både nok aktivitet og nok søvn.Test: Dette armbåndet holder deg i aktivitet Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 " Når du går og legger deg holder du inne en liten knapp i enden av armbåndet for å skifte fra dag- til nattmodus." No buy.. Gidder ikke trykke noe før jeg legger meg og uansett, etter en uke glemmer jeg å trykke.. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Og denne her finnes bare til iPhone, eller støttes den også av Andriod-telefoner? Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Og denne her finnes bare til iPhone, eller støttes den også av Andriod-telefoner? "Appen finnes til både iPhone og Android." Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ble ikke dette produktet trukket tilbake pga. elendig holdbarhet for lenge siden? http://www.tuaw.com/2011/12/08/jawbone-refunds-all-up-purchasers-whether-they-return-the-device/ Ny versjon? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Har ikke brukt denne. Jeg valgte istedenfor Fitbit One da denne i mine øyne er enklere å bruke (er ikke et armbånd) og har de samme bruksområdene. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 "Appen finnes til både iPhone og Android." Sånn går det når man bare skummer gjennom teksten... Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Kan nesten garantere at eg ikkje våkner av vibrering rundt håndleddet. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Kan nesten garantere at eg ikkje våkner av vibrering rundt håndleddet. Joda, det fungerer fint. Jeg våkner, kona gjør ikke. Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ble ikke dette produktet trukket tilbake pga. elendig holdbarhet for lenge siden?http://www.tuaw.com/2011/12/08/jawbone-refunds-all-up-purchasers-whether-they-return-the-device/Ny versjon? Det skal være en ny versjon mener jeg at jeg leste en eller annen plass som jeg dessverre ikke husker kilden til :S Lenke til kommentar
G Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Det er også en "power nap"-funksjon som lar deg ta en høneblund på dagtid, og basert på søvnmønsteret ditt vekker deg på et mest mulig optimalt tidspunkt. Det er vel svært få arbeidsgiver som tilrettelegger for å ta høneblund i Norge? Skal man da stemple ut og så inn igjen når hvilen er ferdig?Pausen bør jo være minimum 15 - 20 min (kanskje 25 min), uforstyrret! Endret 22. april 2013 av G Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Ser ut til at mange av problemene med de første armbåndene også gjelder med de som er produsert senere og er i salg nå, en annen bakdel er at Jawbone up ikke er kompatibel med alt av telefoner. Kommer nok til å kjøpe en slik hvis de får luket ut alle feilene, passer godt med min sovesykdom Endret 24. april 2013 av GabrielV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg