dbass Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg lurer på om det er mulig å få vekk denne "Steam_" på profilen min? Jeg ser at alle mine Steam-venner også har denne på sine profiler. Noen som vet hvorfor det er der i det hele tatt? Kanskje en utrolig liten bagatell, men jeg liker å ha profilene mine så cleane som mulig Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Aldri sett noe slikt før. Ikke noe i settings vel? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Det enkleste er muligens å få behandling for OCD. 4 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hmm, ser ingen grunn til at den skal være der. Mulig det er noe som henger igjen fra en tidligere versjon av nettsiden. Akkurat nå kunne de jo oppnådd samme sak ved å ikke ha noe der, evt en <br /> Lenke til kommentar
dbass Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Message by Support Tech Raymond on Thu, 2nd May 2013 11:38 am Hello David, Thank you for contacting Steam Support. There is not a way to remove or edit this menu text. If you have any further questions, please let us know - we will be happy to assist you. What the bananatree? Og ingen av dere andre har det? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Såvidt jeg vet har alle det, hvis det er noen trøst Lenke til kommentar
dbass Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Da vil jeg nesten spørre, er det noen som helst grunn for at det er der? Jeg ønsker en clean profil, men det går ikke når det er unødvendig tekst på profilen som ødelegger Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Alle andre har det - og den har ingen praktisk nytte. Den er hardkodet, og du får ikke fjernet den med mindre du klarer å overbevise valve om å bruke tid på å endre kodingen til nettsiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå