Mikkel89 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg vet ikke om dette er riktig sted for dette, men jeg prøver likevel. Min multicom pc som er en måned gammel sliter litt med cs:source. Det fungerer ellers helt supert og kan spille mye mer krevende spill uten problemer. Det er to forskjellige problemer relatert til cs: source. 1. Jeg får bare fps på mellom 40-60. 2. Jeg har som regel stabil ping på mellom 40-50, men i noen spillsesjoner (spiller bare på samme server) vil den ca hvert 3. minutt hoppe til 250-300 før den raskt går ned til 40-50 igjen. Dette skjer ikke hver gang jeg spiller, men de gangene det skjer hjelper det ikke å gå ut av spillet og så inn igjen eller noe slikt, og da vil det skje konskvent ca hvert 3. minutt. Pcen har blant annet har disse spesifikasjonene (er ikke lenger tilgjengelig på multicom sine nettsider) : GeForce GTX 660M 2GB GDDR5 memory Intel Core™ i7-3630QM 8GB DDR3 1333MHz SO-DIMM RAM (2x4GB) SSD hardisk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Holder du skjermkortet oppdatert med nyeste drivere? Mener dette skjermkortet fikk en stor oppdatering i forrige måned. Lenke til kommentar
Mikkel89 Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Tusen takk for svar! Jeg hadde ikke oppdatert driveren, men det hjalp desverre heller ikke på problemet. Noen andre tips til hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå