mrkvede Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Heisann, jeg har fått tak i en xbox butikk stand og lurer på om det er noen som kanskje kan fortelle meg hvor mye en slik kan være verd? Den er i fin stand, nøkkelen var borte så måtte drille opp låsen (planer om å bytte den og fikse den igjen) Skal også bytte 2 lysrør (de på sidene) og en pære (den som lyser opp selve xboxen) Hvor mye ville denne muligens gå for, om man fiksa den opp og ville selge? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ta vare på den et 20-30 år til, så tenker jeg den kan være verdt noe. Lenke til kommentar
mrkvede Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Har ikke planer om å selge med tanke på at jeg har den som et samleobjekt, ville bare vært morsomt å vite Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Slike ting blir neppe samleobjekt på grunn av alder, men kjøpes gjerne av folk som ønsker å bygge seg arkade. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Slike ting blir neppe samleobjekt på grunn av alder, men kjøpes gjerne av folk som ønsker å bygge seg arkade. Alder er vell en av de største årsakene til at ting blir nettopp samleobjekt?? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Alder er vell en av de største årsakene til at ting blir nettopp samleobjekt?? Eller fordi tingene er sjeldne? Er NES eller Sega Mega drive er omtrent ikke verdt noe. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Ja, mener du at en Xbox-Arcade ikke er en sjelden vare? Og alder er jo en av de største årsakene til at en ting blir en sjelden vare. Etterspørselen går jo opp når et produkt ikke produseres lengre, samt mye er blitt kastet pga - vell - ting som red ring of death? ^^ Jeg er sikker på at den på sikt kan bli verdt en god slump med penger, men at det er litt for tidlig nå. Endret 21. april 2013 av oophus_3do Lenke til kommentar
mrkvede Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Vel dette er ikke noe som er meningen at man skal få tak i, når butikkene er ferdige med dem så kommer Microsoft for å hente utstillingen sin. Det var bare at de rett og slett ikke kom og hentet denne, selv etter flere telefoner fra butikken om at den kom til å bli kastet om de ikke kom (noe Microsoft sa de ikke skulle, siden de kom for å hente den). Til slutt ble butikken lei og jeg tilba meg å ta den slik at de slapp å betale for å få den kastet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Det er vanskelig å si hva denne er verdt, men noen samlere betaler det den måtte koste. Jeg solgte en forseglet, japansk utgave av Shenmue på Ebay for nesten 2000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå