AzureCloud Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Er det noen som har bra (eller dårlige) erfaringer med Bruktmarkedet her? http://www.hardware.no/bruktmarked/ Det er jo egen seksjon for Foto, men hvorfor er det ingen link fra forsiden til akam.no hit? Hvordan duger det i forhold til finn.no for salg av kamera / objektiver etc.? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Merd fare for å få juling her, prøv foto.no sitt bruktmarked Edit: du kan også sjekke Team Biathlon for gjennomsnittlige bruktpriser. Endret 21. april 2013 av Nautica Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Finn.no er overpriset. Som regel. Endret 21. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Foto.no sitt bruktmarked er etter mine erfaringer det beste her til lands. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Å prøve å lage et bruktmarked for foto som man håper skal bli større enn foto.no, eller finn.no, blir vel omtrent som å lage en ny søkemotor som som skal ta over for google... Men kudos til akam for å prøve! Jeg har selv prøvd å selge et par ting der for noen år siden når jeg var fersk og naiv uten hell riktignok... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Bruktmarkedet til Tek-nettverket (dvs. ikke utelukkende for Akam) er helt ok, men det jeg har solgt der har stort sett vært PC-hardware. Det er nok ikke der fotografer ser først verken for kjøp eller salg, så da blir det heller til at man lager annonse på foto.no først som sist. Om noen bare hadde laget et bruktmarked med betalingsgaranti á la Finn (uten at det koster en formue å bruke) og påtvungen synlig kontaktinfo + tilbakemeldinger på selgere som på foto.no, så hadde det vært helt fantastisk. Endret 21. april 2013 av psilocybe Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Det er jo egen seksjon for Foto, men hvorfor er det ingen link fra forsiden til akam.no hit? Fordi vi har begrenset med forsideplass, og det er ingen som helst vits i å bruke det vi har på et bruktmarked som har to annonser i måneden. Vi ønskier å kunne satse på bruktmarkedet, men dessverre er det en slags ond sirkel. Ingen gidder å annonsere på et bruktmarked ingen sjekker, og ingen sjekker et bruktmarked ingen gidder å annonsere på. Endret 21. april 2013 av Aetius Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Vi ønskier å kunne satse på bruktmarkedet, men dessverre er det en slags ond sirkel. Ingen gidder å annonsere på et bruktmarked ingen sjekker, og ingen sjekker et bruktmarked ingen gidder å annonsere på. Da er det på plass med en aggressiv markedsføring på en positiv måte, gjerne med mange gulerøtter 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå