Gå til innhold

[Løst] Sperre innkommende anrop samt sms på Iphone 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg blir kontaktet av folk jeg helst ikke vil bli kontaktet av, og da tenker jeg at jeg skal sperre nummerene. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør dette på Iphone 4? Takk for svar! :)

Hei! I app store er det noe som heter My blacklist og Black & white contacts list
Lenke til kommentar

Telefonterror blokkerer vel ikke anrop, den bare samler de forskjellige numrene under en kontakt?

Det kan man også gjøre manuelt hvis man vil.

Call Bliss skal gjøre så telefonen ikke varsler når et blokkert nummer ringer så lenge skjermen er av.

Man vil imidlertid se at man er blitt ringt opp neste gang man aktiviserer skjermen.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Er det bare på iphone man har muligheten til å trykke blokker rett fra kontakt lista?

Mener dette skal være tilsvarende på Windows Phone 8.x. WP 7.x kan ikke blokkere i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Er det bare på iphone man har muligheten til å trykke blokker rett fra kontakt lista?

Er også mulig på min Oppo Find 5 (Android Bassert).

Har dog satt opp en "Task" på telefonen min.. Er en selger som ringer meg heletiden, så hver gang det firmaet ringer meg, så tar den tlf, men legger automatisk på igjen.

Montro om man kan gjøre slik at telefonen spiller av en lyd i mikrofonen, slik at han som ringer kan få hørt det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...