Uncle Scrooge Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Fikk de til å fylle luft i dekkene når jeg kjøpte sykkelen, men tror det er litt lite i bakdekket nå. Hvor stort trykk bør det ca. være når jeg veier 83-84 kg (182cm høy) med den white sykkelen i L? Endret 7. mai 2013 av Uncle Scrooge Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg pumper til jeg synes det er omtrent riktig... husk å ikke bruke trykkluft men pumpe. PS! Hva synes du om sykkelen? Jeg er ekstremt fornøyd med min White hybrid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Pump det dekkene tåler. 8 bar eller deromkring. Hardere dekk, mindre rullemotstand... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg er veldig fornøyd, kjempemorro å sykle! Har jo ingenting å sammenligne med, så ville sikkert vært fornøyd uansett men. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 7-8 bar med 23mm dekk. Anbefaler å sjekke trykket før hver tur, det skal ikke rare endringen til før du risikerer pungteringer p.g.a. lavt trykk. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Da ble det sykkelkjøp i dag, endte opp med whiten. Så lommeboka ble ca. 10.000,- lettere for sykkel + utstyr inkl rabatten. Var og testet en tur i stad og det var digg, tror riktignok jeg så rimelig dum ut første gang jeg skulle ta på pedalene (endte med ett solid velt ) Da ble Merida Race Lite 900'en byttet til en Scott Speedster S40. 16 gir ble rett og slett for lite for kuperte vestlandsveier. Fikk den for 6000 kr på XXL som jeg synes var en fin deal. Endret 22. mai 2013 av ostenxx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Det trasige med å kjøpe en sykkel, er alle de bedre tilbudene man oppdager etterpå.... Slikt som denne... http://bikeshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=17925&WebSiteMapNodeID=1001005 he he.. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Det trasige med å kjøpe en sykkel, er alle de bedre tilbudene man oppdager etterpå.... Slikt som denne... http://bikeshop.no/W...pNodeID=1001005 he he.. Hehe, faen! Problemet er dog at nesten ingen sykler passer min hobbithøyde på 165 cm over havet. Lenke til kommentar
Mysla Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Hehe, faen! Problemet er dog at nesten ingen sykler passer min hobbithøyde på 165 cm over havet. Prøv å være 152 cm og se etter landeveissykkel du... Jeg har ikke kikket seriøst altså, bare for gøy, men det er i alle fall ikke enkelt. Men siden det er en del unggutter som sykler landevei må det da finnes junior-racere eller noe sånt? Jeg holder meg til offroaderne mine jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Prøv å være 152 cm og se etter landeveissykkel du... Jeg har ikke kikket seriøst altså, bare for gøy, men det er i alle fall ikke enkelt. Men siden det er en del unggutter som sykler landevei må det da finnes junior-racere eller noe sånt? Jeg holder meg til offroaderne mine jeg. Merida har fra størrelse 44 og oppover på damemodellene.... Ser ikke så gale ut... http://www.merida.no/scultura-comp-juliet-904.269560.no.html Endret 30. mai 2013 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Mysla Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Merida har fra størrelse 44 og oppover på damemodellene.... Ser ikke så gale ut... http://www.merida.no....269560.no.html Den prisen er nok skyhøyt over mitt nivå gitt. Den fra Bikeshop hadde en mer vennlig pris, men det må nok drøye til ungene er ute av redet og mor kan forsvare å bruke så mye penger på seg selv når hun faktisk har flere sykler fra før... Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Den prisen er nok skyhøyt over mitt nivå gitt. Den fra Bikeshop hadde en mer vennlig pris, men det må nok drøye til ungene er ute av redet og mor kan forsvare å bruke så mye penger på seg selv når hun faktisk har flere sykler fra før... Det riktige antallet sykler er alltid N+1 hvor N er antallet sykler man alt har, 1 Lenke til kommentar
Mysla Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Det riktige antallet sykler er alltid N+1 hvor N er antallet sykler man alt har, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå