Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hjelp til kjøp av landeveissykkel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Da ble det sykkelkjøp i dag, endte opp med whiten. Så lommeboka ble ca. 10.000,- lettere for sykkel + utstyr inkl rabatten. Var og testet en tur i stad og det var digg, tror riktignok jeg så rimelig dum ut første gang jeg skulle ta på pedalene (endte med ett solid velt ;) )

Da ble Merida Race Lite 900'en byttet til en Scott Speedster S40. 16 gir ble rett og slett for lite for kuperte vestlandsveier. Fikk den for 6000 kr på XXL som jeg synes var en fin deal.

:)

Endret av ostenxx
Lenke til kommentar

Hehe, faen!

Problemet er dog at nesten ingen sykler passer min hobbithøyde på 165 cm over havet.

Prøv å være 152 cm og se etter landeveissykkel du... Jeg har ikke kikket seriøst altså, bare for gøy, men det er i alle fall ikke enkelt. Men siden det er en del unggutter som sykler landevei må det da finnes junior-racere eller noe sånt? Jeg holder meg til offroaderne mine jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Prøv å være 152 cm og se etter landeveissykkel du... Jeg har ikke kikket seriøst altså, bare for gøy, men det er i alle fall ikke enkelt. Men siden det er en del unggutter som sykler landevei må det da finnes junior-racere eller noe sånt? Jeg holder meg til offroaderne mine jeg. :)

Merida har fra størrelse 44 og oppover på damemodellene.... Ser ikke så gale ut...

http://www.merida.no/scultura-comp-juliet-904.269560.no.html

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Den prisen er nok skyhøyt over mitt nivå gitt. :) Den fra Bikeshop hadde en mer vennlig pris, men det må nok drøye til ungene er ute av redet og mor kan forsvare å bruke så mye penger på seg selv når hun faktisk har flere sykler fra før... :huh:

Det riktige antallet sykler er alltid N+1 hvor N er antallet sykler man alt har,

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...