leoss Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har akkurat lukket Word og kom borti padden på laptopen min på ikke lagre istedenfor lagre. Hele dokumentet er borte. Jeg har ikke lagret en eneste gang (ja, jeg vet hvor dumt det er). Er det noen mulighet for å finne det tilbake? Finnes det i noen temp-fil en plass? Håper på gode svar. Leoss Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Du kan alltids prøve swap-filen hvis du er heldig så vil du kanskje finne noe der. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 swap fila. hvordan det går an da? hvordan for man det til? ligger swap fila i en egen fil eller? vet forresten at hvis man kjører Office XP å hvis man er heldig og har flaks så kan dokuementet ligget på siden når du åpner word. det hender at den viser dokumenter som ikke er lagret. Lykke til. Lenke til kommentar
leoss Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Vet ikke hvordan man leser swap-fila jeg. Har sjekka katalogene for sikkerskopiering og gjenoppretta filer, men der er det ingenting.. Tror nok jeg får et par tre dager ekstraarbeid. Må lage huskelapp for å krysse av for sikkerhetskopieringsalternativet ved installasjon av ny officepakke. Leoss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå