Muggkaare Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Prøver du være dust på en dag som dette? Ja, jeg synes det er jævla sært å gjøre det, men samtidig så gratulerte jeg jo supporterne. Det er ikke som om du behøver å ta deg så jævla nær av en sånn kommentar over nettet heller, er bare veldig sært å kjøpe inn Champagne og la det stå til neste tittel osv osv. Ikke at det ikke er verdt å feire, men det tyder på at det har vært veldig lite i mellomtiden, da. 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ja, jeg synes det er jævla sært å gjøre det, men samtidig så gratulerte jeg jo supporterne. Det er ikke som om du behøver å ta deg så jævla nær av en sånn kommentar over nettet heller, er bare veldig sært å kjøpe inn Champagne og la det stå til neste tittel osv osv. Ikke at det ikke er verdt å feire, men det tyder på at det har vært veldig lite i mellomtiden, da. Haha ok. Jeg gidder ikke diskutere med deg. Hva jeg gjør er helt og holdent opp til meg selv, and frankly my dear, jeg driter i deg. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 for en ekkel type evra er. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Fryktelig. Han er så skitten. Plukker opp kroppsdeler og gnager på dem. Langt bedre med ferskt kjøtt! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå