Mr. President™ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Foten (som er en kroppsdel man kan score med) er omtrent én fot i offside. Som sagt, marginal. Mål 2 var som jeg så, ikke offside. Man så hele bildet. Ikke bare RvP som TV2 viste. De har fjernet den nå tror jeg. Er dere sikker på at gullet er i boks helt enda? Må ikke være for rask på avtrekkeren. Med mindre Heskey skulle velge å signere for City midt i april nå så tror jeg vi klarer oss Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Vet ikke hva slags vinkler de viser på TV2, men ikke faen om det var offside på mål nr. 2 på Sky. Den første er på grenseland hvis man ser på gressmønsteret, men andre er onside. Tredje har jeg ikke fått sett i skikkelig reprise enda. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Tredje er kanskje 10cm offside, men alle er så sinnsykt på grenseland at det kan gå begge veier. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 haha var det offside på 3 også ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Likte ikke Solbakken i studio, men synes han har vært en glimrende ekspertkommentator i kveld faktisk. Eeeeeh.. Eller var det ikke han Endret 22. april 2013 av Alastor Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Det er Berg "Fan Pørsi" sitter i studio ja. Endret 22. april 2013 av archanios Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Huff. Lik stemme jo . Men det forklarer saken. Berg er glimrende Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Ikke lett å være dommer på slike situasjoner. Kan diskuteres opp og ned i mente om det er offside eller ikke. Endret 22. april 2013 av Hille Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Likte ikke Solbakken i studio, men synes han har vært en glimrende ekspertkommentator i kveld faktisk. Eeeeeh.. Eller var det ikke han Haha lol. Det er vel en ekspertkommentator fordi det IKKE er Solbakken Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Alle tre er på linje. Mao ikke Offside. Uansett så er det fånyttes å diskutere det når vi må ha stills for å se noe som helst.. Hvordan skal AD se det da liksom? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Haha, det siste bildet der er jo latterlig dårlig stoppet opp. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 For eit spel United viser i deler av denne førsteomgangen. Det er faktisk heilt greit å kjøre delar på halv maskin når resten går i 150. Presisjon, bevegelsar, pasningar, løp, avslutningar og samspel i absolutt verdsklasse. Fantastisk kjekt å sjå eit United-lag som går ut i det humøret. Håpar verkeleg at laget held fram med å kjøre på når dei har mogelegheitene utover i andreomgangen også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Haha, det siste bildet der er jo latterlig dårlig stoppet opp. Fikset det nå. Offsiden ble forøvrig enda tydligere nå. Endret 22. april 2013 av Hille Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Solbakken fikk ikke med seg at Evra fikk kort? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Van Persie med hat trick - alle målene burde vært avblåst for offside Småbitter "journalist". Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Fikset det nå. Offsiden ble forøvrig enda tydligere nå. Nå er jeg ikke heeelt oppdatert på offside-regelen, teller hånda som en del? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Nå er jeg ikke heeelt oppdatert på offside-regelen, teller hånda som en del? Kun delene av kroppen man kan røre ballen med. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Mål #2 - magi trumfer offside! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nå er jeg ikke heeelt oppdatert på offside-regelen, teller hånda som en del? Hehe, jeg bare terger uansett. Ser hårfint ut. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Whaow, de i studio kunne virkelig ikke kommentere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå