Charlo Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Denne bilen har ingen konkrete konkurrenter. Det er en helt ny Coupe med 4 dører og ligger vel litt over 300 000,- Ganske rimelig og Mercedes sikter på Bmw's 3 serie og a4 som sine konkurrenter. Selv om de selv har C klassen. Audi a3 sedan kommer snart så det blir nok det nærmeste. Utseende fra den nye kompakte A klassen som jeg mener er en kjerring bil men der har den allerede konkurrent i Darth Vader mongo hjelm bilen til bmw's 1 serie, og VW golf selvsagt. http://www.youtube.com/watch?v=3sx_rb74hMU Endret 21. april 2013 av Charlo 3 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 En av de bilene som ser langt bedre ut på bilder enn i virkeligheten, spør du meg. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 En av de bilene som ser langt bedre ut på bilder enn i virkeligheten, spør du meg. Enig i at den kan bli litt for klumpete i virkeligheten. Spesielt hekken. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 synes den forrige CLS'en også var bedre på bilder enn i virkeligheten det er noe de driver med på rumpene hos mercedes for tiden ^^ Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) En av de bilene som ser langt bedre ut på bilder enn i virkeligheten, spør du meg. Hæ dette kan jo ikke stemme. Så du har sett denne i virkeligheten altså ? Denne bilen er ferskere en ditt lokale brød på 7 eleven. Bare helt utrolig at jeg skulle spotte denne allerede nå seint på en lørdags kveld !! Særlig i sort hvor den nesten ikke har blitt vist engang. Nei, jeg er Bmw to the bone, men denne Mercedesen er faktisk drit cool, særlig når man tar med prisen. CLS on a budget. . Denne kommer til å selge som satan, men får meg ikke til å selge bmw'en med det første. Endret 22. april 2013 av Charlo Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hæ til mæ. Er to måneder siden jeg så CLA med egne øyne. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hæ dette kan jo ikke stemme. Så du har sett denne i virkeligheten altså ? Denne bilen er ferskere en ditt lokale brød på 7 eleven. Bare helt utrolig at jeg skulle spotte denne allerede nå seint på en lørdags kveld !! Særlig i sort hvor den nesten ikke har blitt vist engang. Uansett hvor ny du tror en bil er, så er det garantert veldig mange som har sett den før du en gang vet at den finnes... 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Stor og flott bil skal dem ha. Men kurs til å lære seg å parkere har dem ikke råd til. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Jeg synes hekken skråner for mye på de nye Mercene. Denne inkludert. Og linjeføringen fra toppen av bakdøra som de bruker fra A-klassen syns jeg er for buet til en sedancoupe. Endret 30. april 2013 av oOF Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Prøvekjørte denne i forbindelse med at kona kjøpte A-klassen nylig. Kliss lik A-klassen innvendig, og byggd på samme understell som A-klassen. Det som sugde, var bagasjeromplassen. Ikke at du forventer all verden i den klassen, men her var det plass til en 4-pack pepsimax og en handlepose fra Rema, men da er det fullt. Var å fikk div priser på CLA, og fant ut at en passerer glatt 400K for en ok utstyrt bil. Og da er jeg ikke noen utstyrsfreak. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Bilen er kjempe fin, i hvit er den utrolig snasen. Dette er fra Teknisk Bureau i Tromsø. Og det sies at leveringssituasjonen gjør at bilen tidligst vil være på plass i august.. I og med at leveringstiden foreløpig er rimelig lang, tror ikke Karlsen at de får solgt veldig mange av denne modellen i løpet av året. - Det er vanskelig å anslå, men jeg tipper rundt 15-20 biler i løpet av 2013. Svarte amg felger på den og sorte speil, hot damn ! Endret 30. april 2013 av Centy88 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Svarte amg felger på den og sorte speil, hot damn ! Bare ikke la noen kikke inn i bilen ... Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Denne er bare helt nydelig. Sett den selv på en parkeringsplass. Mye penere i virkeligheten enn på bilder! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Det er bare trist at MB kommer med stadig flere grevlinger. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Det er bare trist at MB kommer med stadig flere grevlinger. Hva mener du med grevlinger ? Har du sett denne bilen live. Er noen som har fått sin i tykland nå ser jeg på cla forumet og den er helt rå. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Mercedes skal ha bakhjulstrekk. Det er fraværende på denne Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Hva mener du med grevlinger ? Har du sett denne bilen live. Er noen som har fått sin i tykland nå ser jeg på cla forumet og den er helt rå. Grevlinger=gnagere=biler som trekker. (forhjulstrekk/feilhjulstrekk) Biler skal skyve. (Standarddrift som BMW kaller det, bakhjulstrekk kaller andre det) Altså har CLA drift i feil ende (foran), mens den bør ha drift bak. Det er riktignok mulig å få den med mangenokhjulstrekk (4wd), men da snakker vi om 250 som minste mulige motor.. Egentlig er jo 250-maskina også litt trist, 4-sylindret motor i en MB blir liksom også feil. Ja, jeg har sett CLA live her i Norge. Endret 9. mai 2013 av Snylter Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Grevlinger=gnagere=biler som trekker. (forhjulstrekk/feilhjulstrekk) Biler skal skyve. (Standarddrift som BMW kaller det, bakhjulstrekk kaller andre det) Altså har CLA drift i feil ende (foran), mens den bør ha drift bak. Det er riktignok mulig å få den med mangenokhjulstrekk (4wd), men da snakker vi om 250 som minste mulige motor.. Egentlig er jo 250-maskina også litt trist, 4-sylindret motor i en MB blir liksom også feil. Ja, jeg har sett CLA live her i Norge. Da kjøper du en CLS hvis CLA er ikke bra nok,det er synd at CLA ikke har bakhjultrekk men sånn er det hvis dem vil selge flere biler,BMW kommer med en bil som trekker foran i samme klasse som MB B klasse Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Nei, eg held meg framleis til ein DS5. Ta deg ein bolle, Mercedes. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Da kjøper du en CLS hvis CLA er ikke bra nok,det er synd at CLA ikke har bakhjultrekk men sånn er det hvis dem vil selge flere biler,BMW kommer med en bil som trekker foran i samme klasse som MB B klasse CLS er i et helt annet segment enn CLA.. Den er et par klasser større (CLA=A-klasse, CLS=E-klasse) Jeg vet at BMW også begynner å kutte ut standarddrift, og det er på ingen måte mindre trist. Det er faktisk utrolig trist at disse standhaftige produsentene har gitt opp å stå mot moten fra resten av verden. For meg er uansett begge uaktuelle, siden jeg har behov for stasjonsvogn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå