[email protected] Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hallo, håper dere hjelper meg her eg er en jente på 15 år og MÅ samle inn 2000 kr til sommerferien, siden skal kjøpe Nikon d300 og eg skal til tyrkia i sommerferien og eg må ha med et bra kamera. eg bor litt utenfor bergen. så eg lurte på om dere hadde forslag hvordan eg kan tjene inn det? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Flaskeryddejobb i butikken. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hva har du lyst til og gjøre?, gå rundt til de butikkene/firmaene og spør direkte det er det beste, det å være seg selv og vise initiativ gir ofte positive resultater. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hør med foreldrene dine først. Har de noen oppgaver de gjerne skulle ha gjort men som de ikke har fått tid til (og som heller ikke det forventes at du gjør)? For eksempel male et gjerde, vaske bilen, vårrengjøring av X antall rom..? Hvis jeg var 15 igjen, så ville jeg sjekket der først med mindre jeg allerede hadde en jobb. Hvis det ikke er noen penger å hente i heimen, så kommer jo er det flere fornuftige forslag som er nevnt allerede. Kanskje du kunne også tenkt deg noe mer fotorelatert siden du poster her? Hvis du liker å ta bilder, og vet hvordan du etterbehandler - kanskje du kunne tatt portrettbilder av folk du kjenner og dermed tjene en slant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå