jamalami Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Har en 40 Mbps linje fra NextGenTel og har kablet forbindelse fra ruter til PC. Har en Samsung 700z bærbar PC med følgende spesifikasjoner: Intel® Core™ i7 Processor 2675QM 8 GB Standard System Memory 750GB Hard Drive Capacity AMD Radeon HD 6750M Har nettopp utført en system recovery. Har Norton antivirus og internett security. Har ingen nedlastinger i bakgrunnen. Har ingen andre programmer som kjører. Har lastet ned alle de nyeste oppdateringer til Windows og Silverlight. Fortsatt er kvaliteten elendig og det hakker på fotballstreaming fra både TV2 Sumo og viaplay. Jeg skjønner ikke hvorfor!? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) "Har Norton antivirus og internett security." Har du Norton og MS internett security? 2 stk antivirus? Endret 21. april 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
jamalami Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 "Har Norton antivirus og internett security." Har du Norton og MS internett security? 2 stk antivirus? Skal prøve å slette dette! Lenke til kommentar
jamalami Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 "Har Norton antivirus og internett security." Har du Norton og MS internett security? 2 stk antivirus? Har avinnstallert alle program på pcen utenom det absolutt nødvendigste.. Har i tillegg slettet norton antivirus og internet security. Kan jo nevnes at jeg prøvde med kjæresten min sin macbook pro, og da var kvalitetet på streamingen perfekt og null hakking... Noen som har noe forslag til hva det kan være? Min pc har iallefall følgende opplevelsesindeks for windows: (skalaen går fra 1-7,9) Prosessor: 7,4 Minne (RAM): 7,6 Grafikk: 5,9 Spillgrafikk: 6,2 Primær Harddisk: 5,9 Lenke til kommentar
jamalami Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Har avinnstallert alle program på pcen utenom det absolutt nødvendigste.. Har i tillegg slettet norton antivirus og internet security. Kan jo nevnes at jeg prøvde med kjæresten min sin macbook pro, og da var kvalitetet på streamingen perfekt og null hakking... Noen som har noe forslag til hva det kan være? Min pc har iallefall følgende opplevelsesindeks for windows: (skalaen går fra 1-7,9) Prosessor: 7,4 Minne (RAM): 7,6 Grafikk: 5,9 Spillgrafikk: 6,2 Primær Harddisk: 5,9 Noen som har tips?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå