konduktans Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Når folk lager annonser og skriver "kun seriøse henvendelser", hva prøver de da å oppnå? At kun de som er interessert i å kjøpe skal ta kontakt? Alle er jo til en viss grad interesserte, så ser ikke poenget med en slik frase. Kan noen forklare det for meg? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 De vil vel unngå en masse venneløse idioter som ringer for å prate i 2 timer, men ikke har nåla i veggen, gjerne ikke lappen en gang, og langt mindre tenkt til å betale 150.000kr for en bil! 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Når 90% av de som tar kontakt gir skambud, så er det disse folka som vi ikkje vil bruke tiden på. Seriøse nok folk vet hva varen faktisk er verdt, og hva den ca selges for. En bil har en listepris på 100 000kr. Useriøse tar kontakt og vil kjøpe bilen for 40 000kr. Siste pris 39 000kr! Blir det noe salg da? Endret 21. april 2013 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg selger noe på finn, og han ene prøvde å sjekke meg opp. Jada, ble invitert på fester og det hele. herregud, jeg vil bare selge varen jeg. Og masse masse pruting, selv om det står ingen pruting 1 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Bruker ikke frasen selv, men jeg ser poenget. To minutter etter man legger ut noe dyrt på finn ringer det ofte et par folk og byr 1/3 av prisen man har lagt den ut for, ergo useriøst. Lenke til kommentar
tole Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Legg inn en annonse hvor det står "Kun useriøse henvendelser" og kjeft opp alle som kommer med normale henvendelser 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 At kun de som er interessert i å kjøpe skal ta kontakt?At annonseselgere ikke skal ta kontakt. At folk som byr halvparten av verdien ikke skal ta kontakt. At folk som ikke har råd men gjerne vil prøvekjøre skal ta kontakt. Folk som vil kjøpe til full pris "snart", men de må "bare" først. Folk som vil bytte mot en møkkaspreder som står i Kautokeino. 1 Lenke til kommentar
tole Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Folk som vil bytte mot en møkkaspreder som står i Kautokeino. Oboy Oboy Oboy. Akkurat hva jeg trenger! 1 Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det er sikkert en grei metode å unngå å bruke tiden sin på folk som ikke vil kjøpe til den prisen som er oppgitt. Kan man ikke da bare skrive at prisen er ferdigprutet? Lenke til kommentar
tole Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det er sikkert en grei metode å unngå å bruke tiden sin på folk som ikke vil kjøpe til den prisen som er oppgitt. Kan man ikke da bare skrive at prisen er ferdigprutet? Noen har en sperre på hva det egentlig betyr. 1 Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Noen har en sperre på hva det egentlig betyr. Det stemmer nok, men jeg tviler på at de personene da tar hintet med "kun seriøse henvendelser". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå