Tapped Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hei, jeg søker en C++ programmerer til Hypovolemia. http://hypovolemia-mod.net/ Spillet er en mod for Alienswarm, og bruker dermed Source SDK. I NGA compoen på TG(The Gathering), kom spillet på 2. plass. Tross de tekniske problemene TG hadde under fremvisningen. Som programmerer i teamet vårt så kommer du til å få følgende type oppgaver: Fikse bugs(hvem gjør ikke det) Implementere våpen Implementere Co-op gameplay. Fikse HUD(Heads up interface) Legge til nye type items Lage et klassesystem for spillere Legge til flere skins og egenskaper. Og mye mer Vi forventer at du er ivrig og motivert for å jobbe. Alt skjer på fritiden, og gjøres gratis. Du bør i tillegg ha litt erfaring med Source SDK, og så klart mye erfaring med C++. PM meg eller skriv et innlegg dersom du er interessert. Sjekk ut dette også: http://www.moddb.com/mods/hypovolemia Og her er noen screenshots: Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ok, dette er en mod men den er på Steam greenlight, betyr dette at dere satser på å gå kommers? Grunnen til at jeg spør er at du sier at dette er en ikke betalt jobb. Fint hvis du avklarer dette. Lenke til kommentar
Tapped Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Ok, dette er en mod men den er på Steam greenlight, betyr dette at dere satser på å gå kommers Skjønner misforståelsen her. Dette er ikke et kommersielt prosjekt enda, men vi diskuterer nå innad i teamet om muligheten. Dersom dette skal bli kommersielt så trenger vi støtte(altså økonomiske midler), juridiske avtaler(sånn som kopibeskyttelse) og en arbeidsavtale. Så poenget er at i utgangspunktet så skal ikke dette gå kommersielt. Grunnen til at vi er på steam green-light er for å ha mulighet åpen. Med andre ord så har vi prioritert dette temaet som at vi tar det som det kommer, ettersom vi ikke kan love lønning eller økonomisk bonus per dags dato. Endret 21. april 2013 av Tapped Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå