Gå til innhold

Ser etter en "gaming-kompis"

Anbefalte innlegg

Hei. Da ingen av vennene mine er noe å spille med, hadde jeg satt pris på om det var noen her som ville :)

Litt info om meg selv:

Jeg er 15 år, og ser meg selv som passe morsom, og jeg liker å være med andre. Data er en av mine største interesser, og det hadde vært fint om jeg ble kjent med en som har den samme lidenskapen.

Jeg liker å spille forskellige spill. Alt fra cod til arma, og gta til far cry. Har over 60 spill i mitt inventory, så er en del å velge mellom.

Hvis du er interrisert i å spille med meg, er det bare å ta kontakt :)

Ble litt dårlig skrevet dette her, men sånn er det når man skriver på en liten iphone :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Steam trykker du på navnet ditt(står "new" over). Så trykker du på "Profile" > "Edit my profile" på høyresiden. Så skal du se under profilen din "Custom URL:" Så skriver du inn et navn hvis det ikke står fra før. Så paster du hele URLen under førsteposten din: http://steamcommunity.com/id/XXXX der XXXX er navnet du skrev inn. Så trykker du "Save" nederst på siden.

Etter du har trykket "Save" trykker du "Settings" tabben øverst > "Inventory:" setter du lik "Public". Så skal alle kunne se hvilke spill du har.

Endret av fenele
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Spiller mye CS:GO og litt Battlefield 3 på PC. Skal til høsten/jul starte med store mengder spilling innenfor mmorpg tittelen ArcheAge. Steam: SoftPete og peter_b_96 (Blir bannet på cs:go iblant, så har to accounter. Spiller kompetetivt, og hvis man leaver gamet, blir man bannet. Og det skjer iblant at jeg må, så kjøpte like gjerne to accounter.)

Edit: La til hvorfor jeg kan være bannet på den ene CS accounten.

Endret av pmbpictures
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...