KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hei. Da ingen av vennene mine er noe å spille med, hadde jeg satt pris på om det var noen her som ville Litt info om meg selv: Jeg er 15 år, og ser meg selv som passe morsom, og jeg liker å være med andre. Data er en av mine største interesser, og det hadde vært fint om jeg ble kjent med en som har den samme lidenskapen. Jeg liker å spille forskellige spill. Alt fra cod til arma, og gta til far cry. Har over 60 spill i mitt inventory, så er en del å velge mellom. Hvis du er interrisert i å spille med meg, er det bare å ta kontakt Ble litt dårlig skrevet dette her, men sånn er det når man skriver på en liten iphone Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Legg ved link til din Steam inventory så ser folk alle spillene du har. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Legg ved link til din Steam inventory så ser folk alle spillene du har. Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) På Steam trykker du på navnet ditt(står "new" over). Så trykker du på "Profile" > "Edit my profile" på høyresiden. Så skal du se under profilen din "Custom URL:" Så skriver du inn et navn hvis det ikke står fra før. Så paster du hele URLen under førsteposten din: http://steamcommunity.com/id/XXXX der XXXX er navnet du skrev inn. Så trykker du "Save" nederst på siden. Etter du har trykket "Save" trykker du "Settings" tabben øverst > "Inventory:" setter du lik "Public". Så skal alle kunne se hvilke spill du har. Endret 21. april 2013 av fenele Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Fant det ut selv, men takk for svar uansett I tillegg til at du nettop har lenket til en eller annen russer Endret 23. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Spiller mye CS:GO og litt Battlefield 3 på PC. Skal til høsten/jul starte med store mengder spilling innenfor mmorpg tittelen ArcheAge. Steam: SoftPete og peter_b_96 (Blir bannet på cs:go iblant, så har to accounter. Spiller kompetetivt, og hvis man leaver gamet, blir man bannet. Og det skjer iblant at jeg må, så kjøpte like gjerne to accounter.) Skype: pmb.hikkup. Edit: La til hvorfor jeg kan være bannet på den ene CS accounten. Endret 24. juni 2013 av pmbpictures Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (Blir bannet på cs:go iblant, så har to accounter) Hvem vil spille med cheaters/spammers/whiners eller w/e du driver med? 1 Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hvem vil spille med cheaters/spammers/whiners eller w/e du driver med? Spiller kompetetivt, og hvis man leaver et kompetetivt game, blir man bannet. Og det skjer iblant at jeg må, så kjøpte like gjerne to accounter. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hvem vil spille med cheaters/spammers/whiners eller w/e du driver med? Les nå hele innlegget hans før du quoter da.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Les nå hele innlegget hans før du quoter da.. Ta en kikk på når vedkommende postet inlegget og når han over redigerte sin post. Sier det deg noe kanskje? 1 Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Ta en kikk på når vedkommende postet inlegget og når han over redigerte sin post. Sier det deg noe kanskje? Sant det, burde skrivet edit. My mistake. Endret 24. juni 2013 av pmbpictures Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Ta en kikk på når vedkommende postet inlegget og når han over redigerte sin post. Sier det deg noe kanskje? Ah, så ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå