Resonate Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hei. Leiter etter et billig treningsstudio i Kr.sand, gjerne i nærheten av sentrum eller lund. Jeg trenger ikke alt verden av utstyr så lenge det er stang og vekter der. Pris er nesten alt jeg bryr meg om. Noen som vet om noen? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Fresh Fitness har ihverfall et senter der. 199 kr og ingen bindingstid. Trener på Fresh selv, dog ikke i Kristiansand, men er veldig fornøyd med hva man får kontra prisen Lenke til kommentar
Resonate Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 199,- er ikke en gæren pris. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Actic i Starthallen på Lund er relativt billig, husker ikke prisen helt nå. De har stadig kampanjer for nye kunder. Om du er student, anbefaler jeg Spicheren, der får du en del mer for pengene om du er student. Om du dog bare er ute etter noen få vekter, er vel ikke Actic ikke så galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå