Gå til innhold

Kabinett til første build


Anbefalte innlegg

Hei jeg skal bygge min første pc selv denne gangen. med det må jeg også montere inn deler i kabinetet selvfølgelkig. Har dere noen anbefaligner av noen kabinetter som er bra fete og lett å bygge i for første gang? helst ikke over 1200kr så jeg tror mid tower er det beste.

 

 

 

Her eer builden min til nå :

post-304534-0-08992700-1366559619_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har foreslått Corsair Vengeance C70 minst en million ganger. Du klarer aldri å bestemme deg. Men du nevnte Silverstone Raven RV03 i tråden kalleklovn12 linket til, og jeg tror det er et sinnsykt tøft kabinett. Hadde jeg gjort mer reseach før jeg bestilte hadde sikkert jeg gått for den. Men tror den er litt mer avansert å bygge i enn de fleste andre kabinetter.

Lenke til kommentar

Jeg har foreslått Corsair Vengeance C70 minst en million ganger. Du klarer aldri å bestemme deg. Men du nevnte Silverstone Raven RV03 i tråden kalleklovn12 linket til, og jeg tror det er et sinnsykt tøft kabinett. Hadde jeg gjort mer reseach før jeg bestilte hadde sikkert jeg gått for den. Men tror den er litt mer avansert å bygge i enn de fleste andre kabinetter.

snakket med en fyr som sa at raven var mer vanskelig for folk som hadde bygget før. men kanskje jeg tar feil. men ok.
Lenke til kommentar

Hvordan mener han det er vanskeligere for folk som har bygget før? Stort sett er den eneste forskjelden at hovedkortet er snudd 90 grader.

han sa kanskje ikke direkte vanskeligere. men han mente at det var mye mer uvant for folk som hadde bygget i et "vanlig" kabinett før.
Lenke til kommentar

Fractal Design Define r4 er å anbefale. Bygde min nåværende, og første pc i den. Det eneste jeg angrer på nå, er at jeg ikke kjøpte window ed. Men det kan en få for 140kr online :)

 

Supert kabinett til first-build, og kjempelett å bygge i. Lett å holde ryddig (selv om jeg selv ikke har det enda :p), og det anbefales ;)

Lenke til kommentar

han sa kanskje ikke direkte vanskeligere. men han mente at det var mye mer uvant for folk som hadde bygget i et "vanlig" kabinett før.

 

Det er jo bare å snu kabinettet 90 grader når du bygger da. Hvis du skal ha et uvant/vanskelig kabinett å bygge så er det FT03 (mini) du skal ha.

 

Fractal Design Define r4 er å anbefale. Bygde min nåværende, og første pc i den. Det eneste jeg angrer på nå, er at jeg ikke kjøpte window ed. Men det kan en få for 140kr online :)

 

Supert kabinett til first-build, og kjempelett å bygge i. Lett å holde ryddig (selv om jeg selv ikke har det enda :p), og det anbefales ;)

 

Man finner sikkert et sidepanel med vindu på nett en plass.

Lenke til kommentar

Det er jo bare å snu kabinettet 90 grader når du bygger da. Hvis du skal ha et uvant/vanskelig kabinett å bygge så er det FT03 (mini) du skal ha.

 

 

 

Man finner sikkert et sidepanel med vindu på nett en plass.

Det var det jeg sa at jeg fant.

 

Edit: Beklager for å legge inn feil link.

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...