Laila - Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Blåveis i miljø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Herlig J1 Vårstemning dette, med så unge friske fargespreke blåveiser !!! Fortsatt god helg til deg også. Hilsen J2 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Herlig med den første blåveisen , flott bilde du viser her. Ville klipt litt mere på venstre side av bildet,syntes stammen eller kvisten er noe forstyrrende. Men det er meg , ikke sikkert du er enig i det . Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Herlig J1 Vårstemning dette, med så unge friske fargespreke blåveiser !!!Fortsatt god helg til deg også. Hilsen J2 Takker J Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Herlig med den første blåveisen , flott bilde du viser her. Ville klipt litt mere på venstre side av bildet,syntes stammen eller kvisten er noe forstyrrende. Men det er meg , ikke sikkert du er enig i det . Takk Jarle Jo jeg er enig. Litt mye kaos. Slet med hvor jeg skulle klippe, og er glad for tips ) Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 nydelig blåveis, fått frem detaljer bra. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 nydelig blåveis, fått frem detaljer bra. Takker Knut S. Det kom stadige vindkast, og jeg visste at ikke er optimalt- så noe bevegelsesuskarphet i midten av blåveisen ble det. Mitt første blåveisbilde - og jeg klarte ikke å vente på bedre vær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg