FabianUR1 Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Han viser uheldigvis ikke hvor kablene puttes inn, så sitter fortsatt litt stille. Skal prøve å lese gjennom manualene igjen og igjen, men om noen har noen bilder/video hadde det sikkert hjulpet stort. Fikk ikke med den brikken, som Everygamegamer viste et bilde av som ville gjøre det mye lettere å håntere kablene (tror eg). Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Som jeg har skrevet før, side 40 på det pdf dokumentet under "System panel header". Lenke til kommentar
FabianUR1 Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Ser på det bilde nå, men problemet (det jeg ikke forstår) er at slik som reset, som skal nederst nest til høyre (det bildet på manualene side 40 viser). Men på kabelen min med reset sw på er det 2 pin, og ikke en slik på bildet. Hva gjør eg? Takk for at du gidder å hjelpe meg "Meg0709" Endret 21. april 2013 av FabianUR1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Ja, 2pin stemmer det, men ser du der det står "GND", det betyr ground, altså jord/jording, kontakten skal stå på tvers over, ikke på langs. Samme gjelder pwrbtn, som da er power button, da skal + siden stå der det pwrbtn og minus siden stå der hvor gnd står. Men det er vel egentlig ikke så viktig hva som er jord og ikke på reset og power button, verste som skjer er vel at det ikke starter og du må snu på kontakta. Folk må gjerne rette eller komme med innspill, jeg er ikke dreven på å forklare ting. Endret 21. april 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
FabianUR1 Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Tror jeg klarte det nå, takket være hjelpen din! Takkkkk! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Ja jo, spørs nå det om hjelpen er bra nok eller ikke og om ting funker eller ikke. Jeg kan ta ære for alt som funker, funker det ikke skyld på noen andre, hehe. Endret 21. april 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Power og reset kan ha uansett polaritet, da det bare skal kortsluttes. Lysdioder vil ikke lyse om de står feil vei, men værre er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå