kunchun Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Hola! Etter at jeg formaterte pcn og la inn w7 igjen her for en ukes tid siden. Så har jeg slitt med et meget irriterende problem. Når jeg spiller steam spill, vil jeg etter en stund få sinnsykt lav fps, samt at en del av lydene på spillet høres helt forvrengte ut. Jeg skal ha riktige drivere, og har prøvd å installere steam + spilla på nytt uten hell. Dette gjelder CS:GO og AoE2 HD. For at pcn skal fungere som normalt igjen må jeg restarte (restarte spillet er ikke nok). Når jeg sjekker prosesser i task manager så ligger bruken på en 40% bare. Jeg har: ASUS M4AA88TD-M EVO AMD Athlon II X4 645 Processor 3.10GHz Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 ASUS GeForce GTX 570 1280MB Endret 21. april 2013 av KunChun Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hadde et lignende problem på min pc, men det be løst etter jeg satt ned skjermkortet til standard clock. Hadde rett og slett dratt den for langt mens jeg først var i gang. Du har ikke overklokka noe? Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Hmm, skal egentlig ikke ha gjort det, men kan jo alltids ta en titt! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Man vet alltid om en har overklokket eller ikke Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Og jeg har ikke. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Godt mulig at gfx kortet er for varmt. Type varme overvåker bruker du? Den som følger med Asus er ikke noe særlig god. Anbefaler å bruker MSI Afterburner. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 nyeste bios er 1801 og fikser system stabilitet om du har en gammel bios versjon så kan en oppgradering kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Skal sjekke. Om temperaturen er fin kan jeg oppdatere BIOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå