TheKims Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Tenkte å kjøpe Bad Company 2 til PC. Er det fortsatt folk som spiller det spillet? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ja, det er det, men ikke alt for mange. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Hadde BC2 til PS3 før jul å det fantes omtrent ikke servere med folk på. Hadde håpet på at det var litt bedre på PC versjon. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Åja, det er det! Det er fortsatt en del servere å finne, særlig hvis du passer på å åpne portene i routeren først. Men jeg tror faktisk Battlefield 2 har flere spillere for øyeblikket. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg spiller det fortsatt jevnt i og med at jeg synes det gruser BF3 i spillglede, rett og slett. 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Jeg spiller det fortsatt jevnt i og med at jeg synes det gruser BF3 i spillglede, rett og slett. Tildels enig Er en drøm å slippe unna suppression å den blå gråe fargen i BF3. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Njaa, White Pass er for eksempel veldig blått i Conquest, men totalt annerledes i Squad DM. Jeg hadde faktisk enorme problemer med å kjenne meg igjen de første gangene på det kartet. Men den blåfargen i BF3 er for overdreven ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå