[email protected] Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hallo! Jeg kjøpte Windows 7 Home Premium i 2011 en gang, da fikk jeg en mail med produktnøkkel og en link som jeg kunne bruke for å laste ned Windows 7. Men etter all den Windows 8 lanseringen så er den linken slettet, så jeg kommer ingen vei når jeg bruker den. Jeg finner ei helder noe om Windows 7 på Microsoft sin side. Er det slik at jeg har blitt "lurt" av Microsoft slik jeg må over på Windows 8? Det er noe jeg absolutt ikke vil! Takker for all respons. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Kontakt MS Support, så ordner det seg sikkert. Eventuelt kan du bruke disken til en kamerat. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Kontakt MS Support, så ordner det seg sikkert. Eventuelt kan du bruke disken til en kamerat. Ja, jeg får gjøre det, men hadde tenkt å bruke søndagen til noe nyttig! Ingen kompisser som har den selv Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hallo! Jeg kjøpte Windows 7 Home Premium i 2011 en gang, da fikk jeg en mail med produktnøkkel og en link som jeg kunne bruke for å laste ned Windows 7. Men etter all den Windows 8 lanseringen så er den linken slettet, så jeg kommer ingen vei når jeg bruker den. Jeg finner ei helder noe om Windows 7 på Microsoft sin side. Er det slik at jeg har blitt "lurt" av Microsoft slik jeg må over på Windows 8? Det er noe jeg absolutt ikke vil! Takker for all respons. Se her Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Som Tan28 nevner så er det fortsatt mulig å laste ned fra Digital River. I posten han linket til har jeg nå lagt ut to direkte linker til Win7 Pro SP1 Norsk .iso filen og har også endret linken til forumposten der de nyeste SP1 Media Refresh filene ligger. Etter man har lastet ned Win 7 Pro, fjerner man bare ei.cfg filen fra Source mappen i f.eks (UltraISO), lagrer .iso filen, og så brenner den ut eller legger den på minnepenn. Da får man opp en kjekk liten meny under installasjonen der du kan velge mellom de feste Win7 utgavene, som Home Premium, Pro og Ultimate. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hallo! Jeg kjøpte Windows 7 Home Premium i 2011 en gang, da fikk jeg en mail med produktnøkkel og en link som jeg kunne bruke for å laste ned Windows 7. Men etter all den Windows 8 lanseringen så er den linken slettet, så jeg kommer ingen vei når jeg bruker den. Jeg finner ei helder noe om Windows 7 på Microsoft sin side. Er det slik at jeg har blitt "lurt" av Microsoft slik jeg må over på Windows 8? Det er noe jeg absolutt ikke vil! Takker for all respons. Sjekk ut: http://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/14-windows-7-direct-download-links 32 Bit 64 Bit Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Sjekk ut: http://www.heidoc.ne...-download-links 32 Bit 64 Bit Takker! Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Vær oppmerksom på at dette er Win 7 Pro linker fra Heidoc.net. Du må fjerne "ei.cfg" fra sources mappen før du installerer. Det enkleste er å legge imaget inn på en minnepenn med http://download.cnet.com/Windows-7-USB-DVD-Download-Tool/3000-18513_4-10972600.html og så gå inn på minnepennen å slette ei.cfg etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå