cdagc Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Hei! Fikk "plutselig" et avspillingsproblem av film og lyd. Får hverken spilt av på Viaplay, TV2 Sumo eller Youtube. På NRK får jeg spilt av fildelen, dog veldig hakkete, men uten lyd. Jeg får ikke spilt av lyd i Spotify (Får feilmelding om at det er noe galt med lydkort) og heller ikke film i DVD-spiller fungerer. Feilen oppsto da jeg skulle starte opp Spotify. Rett i forkant av dette hadde jeg spilt "arcadespill" dirkete på nett, da med lyd. Kan det være noe med drivere? Har gått inn i enhetsbehandling for å sjekke for feil, men uten hell. Noen forslag på hva som kan være feil? Redigert: Spotify kom i tilegg med denne meldingen: Error -102 when loading url https://link.umusicconnect.net/umgi/wf.jssp?name=bonjovi6314 Endret 21. april 2013 av cdagc Lenke til kommentar
Static-_- Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 kan være at du mangler forskjellige Codecs, prøv å last ned VLC (www.videolan.org) hjelper ikke dette prøv å finne en ny lydkort driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå