jonaso Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Mornsann! Jeg trenger rett og slett et råd om hvilken bærbar jeg skal kjøpe. Må kjøpes snart! Hva kan jeg få for ca 10.000 kroner! Skal kun brukes til skrivearbeid og internett! Typisk en Student Pc. Om det er innebygd LAN kort hadde vært en bonus. Om noen har noen direkte linker til noen potensielle maskiner hadde det vært bra! Takk Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hei! Lefdal har noen. Klikk på linken for å se en oversikt over de bærbare PC-en de har. Her er en HP til rundt 10 500,- Ingen av de har WLAN inklduert, det må du nok kjøpe til, men de fleste har CD-brenner da. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hei! Lefdal har noen. Klikk på linken for å se en oversikt over de bærbare PC-en de har. Her er en HP til rundt 10 500,- Ingen av de har WLAN inklduert, det må du nok kjøpe til, men de fleste har CD-brenner da. Her er samme maskinen til 500kr mindre! Er nok ikke den beste maskinen på markedet, du bør helst styre unna maskiner med celeron-cpu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå