Tunky Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Svogeren min pendlet fra Trondheim. Han hadde heldigvis en kamerat i klassen som kjørte til skolen. Om du er avhengig av kollektiv tror jeg det er litt stress. Men jeg ville vurdert det uansett. Det skjer visst ikke stort i Stjørdalen. Studentene der har ett utested de bruker, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
becka93 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Takk, for svar:) Vet du hvor lang tid det tok å pendle og hvor flertallet av studentene bodde? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det aner jeg ikke. Jeg vet som sagt bare om hvordan min svoger gjorde det. Han bodde i Trondheim sammen med søstra mi. Ho studerte på NTNU, så de hadde leilighet gjennom Studentsamskipnaden der. Det har du ikke rett på om du studerer på HINT Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Men jeg ville vurdert det uansett. Det skjer visst ikke stort i Stjørdalen.Da blir det vanskelig å være med på det som skjer i Stjørdal, og man er avhengig av andre venner i Trondheim. De fleste bor i Stjørdal, og de som ikke gjør det bor i Trøndelag et sted fra før. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hvordan ble det med linjen i Oslo, noen som vet? Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Hvordan ble det med linjen i Oslo, noen som vet? Høgskolen i Oslo og Akershus tilbyr trafikklærer utdanning ved Kjeller i Skedsmo. Helt tilsvarende opplegg som i Stjørdal. Poengsnittet i fjor var på 52, noe som er forholdsvis høyt. I tillegg må studenten ha tilgang på egen bil. (Mulig det er slik i Trøndelag også). http://www.hioa.no/Studier-og-kurs/LU/AArsstudier/Trafikklaerer Endret 6. juli 2015 av Läkerol Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Noen som er ferdig utdannet og begynt å jobbe? Hva er normal lønn? Ser mye forskellig rundt om kring, men ser ut til at 450+ er sannsynelig med litt kveldsjobbing? Er det noe krav til den bilen man må eie? Endret 17. august 2015 av Sending! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Lurer på hvor lenge de kommer til å ha dette studiet på HiOA. Passer egentlig litt dårlig å søke neste år, men hvis studiet plutselig blir tatt vekk igjen fra nærområdet, så må jeg nesten bare søke. Men med så mange søkere det har vært på det studiet, kan jeg ikke skjønne at de gir seg med det igjen? Det var vel ett "prøve-prosjekt"? Lenke til kommentar
Hannahror Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hei jeg er litt ung men ja. Jeg har veldig lyst til å bli kjøreskolelærer og etter å ha søk meg fordervet på Google etter opptaks kravene i Trondheim så lurte jeg på hvor gammel må man være og hvordan studiekompetanse trenger jeg? Funker idrettslinja på VGS? Føler meg litt dum Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hei! Alle svarene finner du her: http://www.hint.no/studietilbud/?S_OBJECTID=ABAAAAAKFIDG Lenke til kommentar
MaBa Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Vurderer kjøreskolelærer som yrke. Leste at du må ha hatt lappen i 3 år. Teller det om du er i det tredje året, men at du ikke har hatt lappen i bokstavelig talt 3 år? Eller at når skoleåret starter (august) at det bare er et par måneder til jeg har hatt førerkort i 3 år? I tillegg leste jeg at du må ha tilgang til egen bil, stemmer det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Det heter trafikklærer. Minst tre år førerrett for klasse B før 1.august i opptaksåret. Nord universitet krever ikke egen bil, mens det er et krav hos HiOA. Lenke til kommentar
fjernto Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Hvorfor skal du ha vært i besittelse av lappen i tre år for å komme inn på frisørlinjen? Med slike useriøse spørsmål kan du ikke vente noe bedre i retur. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Hvorfor skal du ha vært i besittelse av lappen i tre år for å komme inn på frisørlinjen? Med slike useriøse spørsmål kan du ikke vente noe bedre i retur.Hva er'e du snakker om a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå