Need44speed Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg kommer fra Hangzhou, og Hangzhou er bekjent for Longjing Te Det er Green Tea. putter de sukker i teen der? putter du sukker i teen? sånn her te er kult: Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Det smaker ikke godt. Det samme gjelder kaffe forøvrig. Endret 21. april 2013 av yvonne2 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Interessant. Ut i fra det her så tyder det på at noen liker smaken, andre ikke. Ingenting annet enn smak som avgjør valget? Hmmmm. Jeg drikker te hovedsakelig på grunn av de kjemiske konstituentene som koffein, antioksydanter og slike ting. Synes ikke te smaker fantastisk, men det smaker jo ikke vondt heller. Te er nok vesentlig sunnere enn kaffe f.eks og kan inneholde nesten like mye koffein. 1 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 putter de sukker i teen der? putter du sukker i teen? Nei, vi putter ikke sukker i teen. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Jeg bruker heller ikke sukker i te. Det skal jo liksom være sunt Klart det kanskje smaker litt bedre når det er søtt, men det ødelegger også mye av teens karakter synes jeg. Og den er jo bitter. Endret 22. april 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 okei, jeg synes teen blir for søt med sukkes Lenke til kommentar
Netj Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jo, Ingen drikke te med sukker i Kina. Ellers er det Milk Tea, det er for 'soft drink', det er ikke te. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Og smør-te... grøss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå