TriPPelS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Hei, fikk brev her om dagen fra forsvaret som sier at jeg skal til 2.BN i August. Dette virker veldig kult og lurer på om noen har noen tips om hvilken tjeneste man burde velge i denne avdelingen? har sett på Kompani B og C og Kavaleriekadronen. Føler kanskje at infanteri hadde hvert kult, men er også glad i å skyte med rifle så skarpskytter er et alternativ. Noen som har erfaringer om disse tjenestene? søker spenning og slit for liker å være ute og bruke kroppen. Etter dette året, er det noe dere anbefaler å gå videre med da? F.eks TmBN eller befalskole ? jeg har lyst til å bli en stund i Forsvaret og lurer på om folk her inne har noen tips om hvilken retning en burde gå? Endret 21. april 2013 av TriPPelS Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Du blir ikke gammel i forsvaret om du syns action er 'kult' Lenke til kommentar
TriPPelS Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) unnskyld for at jeg brukte det ordet, men håpet du skjønte hva jeg mente med det! Har byttet fjernet det nå så håper alt er i orden Endret 21. april 2013 av TriPPelS Lenke til kommentar
ArnoldTheTerminator Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Les tråden jeg startet, der står det en del nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå