Bjørnli Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Noen som har mulighet for å lage en enkel og clean logo for meg? Kan betale litt med mindre noen føler for veldedighet Ønsker en clean og simpel logo i svart og hvitt/transparent, mine tanker er at det skal stå Bjørnli Foto, hvor B'n utgjør selve logoen som jeg da kan bruke som logo/watermark. Ta kontakt for mer info og evt. spørsmål. Evt. her i tråden eller i pm. Endret 21. april 2013 av Bjørnli Lenke til kommentar
Tingskjer Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Noen som har mulighet for å lage en enkel og clean logo for meg? Kan betale litt med mindre noen føler for veldedighet Ønsker en clean og simpel logo i svart og hvitt/transparent, mine tanker er at det skal stå Bjørnli Foto, hvor B'n utgjør selve logoen som jeg da kan bruke som logo/watermark. Ta kontakt for mer info og evt. spørsmål. Evt. her i tråden eller i pm. Noen som har mulighet for å lage en enkel og clean logo for meg? Kan betale litt med mindre noen føler for veldedighet Ønsker en clean og simpel logo i svart og hvitt/transparent, mine tanker er at det skal stå Bjørnli Foto, hvor B'n utgjør selve logoen som jeg da kan bruke som logo/watermark. Ta kontakt for mer info og evt. spørsmål. Evt. her i tråden eller i pm. Har laget et logoforslag, har du en epostadresse jeg kan sende det til? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Så du spora meg opp, og svarte deg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå