Emils. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Kort oppsummert: Elendig kameravinkel det er på filming på WHL. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Bale ut på kant når det ikke virker i midten og Spurs vinner. Jeg har mast om dette lenge nå! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Bale ut på kant når det ikke virker i midten og Spurs vinner. Jeg har mast om dette lenge nå! Tror ikke jeg har møtt en Spurs-supporter som ikke vil ha Bale på kant. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Kort oppsummert: Elendig kameravinkel det er på filming på WHL. Hehe, enig i det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hadde ikke sagt nei til å vinne mot Arsenal etter et mål av RvP 3 minutter på overtid slik at vi vinner 3-2 men men, vi får se imorgen 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Tror ikke jeg har møtt en Spurs-supporter som ikke vil ha Bale på kant. Allikevel fortsetter de å spille uten skikkelige kantspillere i store perioder av kampene uten å få til noe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Allikevel fortsetter de å spille uten skikkelige kantspillere i store perioder av kampene uten å få til noe. Mye skyldes de skuddene han hadde etter jul, mange på Twitter og lignende som jo mener han bør være enslig spiss eller 10er. Jeg er uenig, og om jeg ikke alltid har vært det så er det vel adrenalin-rush Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Endret 21. april 2013 av Hille 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Bale er et perfekt eksempel på hvor viktig fart er i dagens fotball. Måten han bryter inn foran på det siste målet er faktisk perfekt. Endret 21. april 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Mye skyldes de skuddene han hadde etter jul, mange på Twitter og lignende som jo mener han bør være enslig spiss eller 10er. Om han spiller spiss på samme måte som Adebayor er det jo helt ok. Han er jo ofte ute på kant og detter dypt og virker sjelden å være inne i boksen (med noen hederlige unntak de siste ukene på noen scoringer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå