Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Ja der vant City gullet i år igjen. Fuck off Spurs, aldri noe hjelp derfra nei. Hjelper å ikke tape mot lillebror på Trafford, men å fortsatt tro at City tar gullet er meget pessimistisk. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hjelper å ikke tape mot lillebror på Trafford, men å fortsatt tro at City tar gullet er meget pessimistisk. Ingen vits å høre på trollet. Hvordan ignorerer man folk på forumet forresten? Ser ingen egen knapp på profilen hans. Heia Spurs! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Var da også en måte å se det på. At Tevez gir en god pasning og holder vekk to spillere er selvfølgelig elendig Spurs-fotball, ikke gode individuelle prestasjoner. At en spiller får avslutte helt upresset og umarkert fra ti meter er ikke godt nok forsvarsspill i mine øyne, men mulig vi har ulike syn på hva godt forsvarsspill er. Ser nok et eksempel på lite konsekvent dømming. Giroud ble utvist i går, Nasri slipper unna med en nesten identisk takling i dag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Alle mål kommer som følge av dårlig forsvarsspill eller feil av spillere i forkant. Endret 21. april 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Mye av grunnen ligger i hvordan Tevez drar med seg to spillere vekk fra boksen og åpner rom, Walker dekker rommet ved bakerste stolpe og den andre tar opp truslene nærmere ballfører. Kommunikasjonsmangel, ja, men jeg mener fortsatt den offensive prestasjonen til Tevez overskygger feilene til forsvarerne. Men kanskje vi har et forskjellig syn på bevisst og godt angreps-spill. Endret 21. april 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Lloris sine utspill fortsetter å forbause, i negativ forstand. Endret 21. april 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Skal si Nasri har hevet seg i det siste. For et mål det hadde vært. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Samt at han elsker å spille mot Spurs Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Sitter det en araber og prater veldig høyt ved en av mikrofonene eller er det Fox som tuller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Sitter det en araber og prater veldig høyt ved en av mikrofonene eller er det Fox som tuller? Pleier ofte å være to forskjellige tv-stasjoner i samme kommentatorboks, da er det vanskelig å fjerne lyden fra de som sitter rett ved siden av. Sikkert det som har skjedd. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Skulle dette være en kamp hvor City skulle tape poeng? Bollocks. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Pleier ofte å være to forskjellige tv-stasjoner i samme kommentatorboks, da er det vanskelig å fjerne lyden fra de som sitter rett ved siden av. Sikkert det som har skjedd. Hørtes fornuftig ut. Ellers er jeg virkelig glad vi gikk for Azpilicueta i stedet for Walker. Ut i fra det jeg har sett har han virkelig tapt seg siden forrige sesong. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Flytt Dempsey inn sentralt og sett Bale ut på kant hvor han hører hjemme. Den eneste styrken han kan benytte sentralt er gode avslutninger, ellers blir han forutsigbar, og gjør ting mye vanskeligere enn det trenger å være. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jaja.. 0-1 til pause. Kunne fort vært verre. FAEN, såååå nesten 1-1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Hørtes fornuftig ut. Ellers er jeg virkelig glad vi gikk for Azpilicueta i stedet for Walker. Ut i fra det jeg har sett har han virkelig tapt seg siden forrige sesong. Walker hadde en fantastisk sesong i fjor, i år har han vært meget opp og ned, frem og tilbake, men han er fortsatt ung. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Utrolig frustrerende å ikke score på de store sjangsene.. Veldig enig med Bale ut på kanten og Dempsey inn i midt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Apropos Walker, han som løper fra Nasri for å dekke stolpen, svak avgjørelse og individuell feil. Ellers mener jeg forsvaret gjorde en ok jobb før målet. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Lekkert av Tevez. Vært veldig god i 1.omg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Good sport av Zabaleta. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Grusom takling. Rødskjær i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå