WeirdFace Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hva hadde du gjort hvis du hadde vunnet femti millioner i f.eks. Lotto ? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Gjort mine foreldre gjelds fri pluss et par million på deres konto. Så en liten million til mine brødre. Så hadde jeg kjøpt hus, bil, båt, MC å alt annet jeg trenger. Resten hadde gått på høyrentekonto Ellers hadde det vel blitt noen bedre ferieturer å litt ekstra fri fra jobb Endret 21. april 2013 av Freestyle199 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Sagt opp jobben på flekken. Driti i hybel og skaffet meg en ordtlig leilighet til høsten, og prøvd å ikke bruke så alt for mye før jeg er ferdig med studiene. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hadde nedbetalt lånet på villaen til foreldrene mine, satt penger på BSU- konto og andre sparekontoer, kjøpt aksjer, kjøpt opp en blokk (der det er lite behov for oppussing og utgifter som leieuttager) og leid ut, gitt et par hundre tusen til søskene mine som kan brukes til skole, leilighet ol., et par hundre tusen til mine foreldre og besteforeldre. Etterhvert hadde jeg sikkert kjøpt min egen leilighet og bil, slik at jeg har plass å bo under studier og slikt. Så hadde jeg heller kjøpt meg hus, når jeg er ferdig med studiene og i jobb. Så hadde jeg leid ut leiligheten. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Flyttet til Tyskland. Kjøpt meg en ///AMG og naturligvis delt ut penger personlig til fattige i ulike deler av denne kloden. Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hadde gjort meg og familien gjeldsfrie, bygget nytt hus på tomtene i nabolaget(kjøpt opp tomtene rundt mitt hus for å slippe naboer) ca 600kvm ++. Sluttet jobben på dagen. Skaffet "verstingdata" og gamet på helgene. Ellers ville nok livet gå sin vandte gang som idag!! Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Dratt på Rimi og kjøpt en flaske 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå